Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Har tenk på en Sherco Supermotard. Kan noen hjelpe?

hjhr

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg moped og lurer på hviken jeg skal velge.

Tenkte meg å kjøpe en brukt. Prisklasse rundt 20.000kr

Har sett på noen på finn. Bla. annet en CPI SM 2006 mod, Derbi Black Edition 2005 mod (spessiell moped),

Rieju SMX Black Edition osv.

En jeg vurdert sterkt er en Scherco Supermotard, men har lest at Scherco for det

meste lager trail sykler... Kan noen fortelle meg litt om Scherco i samme slengen? :roll: Funker de på veien også?

Håper å få hjelp! :)

PS: Vurderer også å trimme mopeden, er noen mopeder vanskeligere å trimme enn andre?

Endret av hjhr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan få kjøpe min! Gilera SMT 03'

Du får med 3 eksospotter, en helt ny, skal være orginal ( men ble ikke godkjennt på biltilsynet :hmm: ) en potte som er fjerna plomberinga på, men har ordnet plombering i den, og en trimpotte av typen Metrakit thrower 2 eller noe sånnt, husker ikke navnet helt :D følger også med et bakdrev.

Du kan også få med et sinnsykt bra bakdekk, dimensjon 150/70/17 det dekket var org. til KTM 525, men han trengte det ikke mere. da jeg kjørte med dette satt det som klistra på veien, eneste problemet da var forhjulet. . .

har jo prøvd å få målt toppfarten på mopeden da, men er ikke så lett, ettersom alle hadde forskjell på speedometra sine, men er målt til rund 90-100 km/t

Mopeden har det aldri vært noe trøbbel med, og er ikke noe problem å skaffe mere trim til den ;)

Du får sende meg ei melding her da vettu, om du er intressert i en moped som det ikke er noe tull med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...