-alias- Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Er 300000 i baksmell mye for en 40 åring? Det kommer helt an på inntekten. For Røkke var det nok småpenger da han var 40 (eller har han ikke fylt 40 ennå?). Lenke til kommentar
esel222 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Når er det disse pengene kommer inn på konto? Får jeg brev ellernoe når de har kommet, eller må jeg bare finne det ut selv? Lenke til kommentar
vgard Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Merker vel det når du får penger inn på konto? Bare å ringe kontofon innimellom og sjekke nettbank av og til så ser du nok det. Selv får jeg ca en plass mellom 7k og 9k igjen på skatten. Koselig. Kommer ekstra godt med mtp at jeg skifta jobb og bare har ca halvparten av feriepenger tjent opp. Måtte ta ut feriepenger fra gamle jobben for å overleve til neste lønning fra nye jobben. ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 For folk flest, dvs. de som ikke får skattepengene igjen til høsten, skjer det i løpet av uke 26 som er siste i juni. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg får igjen enten 1770 eller 4330 kr. Det spørs litt på om jeg får fradraga jeg har hevdet. Men det gikk i fjor så regner med det blir full pott i år også. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Hvis noen vet svar på dette, vær så snill og hjelpe meg: Jeg er selvstendig næringsdrivende. I fjor, når jeg fikk selvangivelsen, så kunne jeg lese av den hvor mye jeg fikk igjen på skatten(tror jeg ihvertfall...), selv om jeg ikke fikk det utbetalt før i oktober. Men i år ser jeg ingenting. Finner det IKKE ut for alt i verden. Må jeg vente? Eller hvordan i all verden kan jeg se det? lurer så fælt. Eg kan ikke svare, men det er akkurat likt her. Leverte den i går og håpet vel egentlig å få opp en foreløpig tilgode eller noe tilsvarende. Ekstra spennende er det jo når lønnsutbetalingen fra den ene jobben ikke var tatt med, næringsinntekten måtte fylles inn selv og ekskona prøver å stikke av med en del fradrag som er mine. Men vi får se. Er vandt med restskatt rundt 10-20k så alt under dette er et pluss. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Fikk ikke igjen så voldsomt mye, men er uansett glad for at jeg ikke gikk i minus. Fikk igjen 1337kr. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 -2652,00. Hadde egentlig forventet en betydelig større baksmell. Betalte inn 30.4. Slipper derfor renter. Tviler på at Skatteetaten gjør noen korrigeringer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Får igjen ca 6000NoK. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Får igjen ca. 5000 kr Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Fikk ikke igjen noen ting, har frikort Lenke til kommentar
redsword Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 jeg fikk igjen, hele 28500 kroner Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Får igjen 6000 og noe kroner Endret 3. juni 2008 av V-by Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Fikk ikke noe Kanskje fordi jeg ikke jobber Endret 3. juni 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå