jokki Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 15 000 kronasjer til meg en gang i juni ikke gale det for en stakkarslig student på 19 år Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 14.500kr for øyeblikket, men jeg øyner et lite håp om at jeg klarer å tyne ut noen kroner til Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 8000 til meg, og 9000 til min bedre halvdel, så jeg er fornøyd Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Huh har ikke fått noe i posten enda Lenke til kommentar
Kald Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Får tilbake 12 000 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 jeg fikk faktisk ~22000 kr tilbake. viste at jeg ville få tilbake en del, men ikke så mye.. så jeg er i full gledes rus no. Ikke dårlig for en som kun har litt studielån Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Har ikke fått i posten enda, men tjente ~300 000 i fjor, og leverte aldri skattekort så jeg skatta 50% på hele årslønna. da blir det fest serru =) Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Begge foresatte endte på til sammen -15000,- Såe, nå er det vann og brød framover ^^ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Har ikke fått i posten enda, men tjente ~300 000 i fjor, og leverte aldri skattekort så jeg skatta 50% på hele årslønna. da blir det fest serru =) ville jeg tro.. jeg tjente litt over 300k. og med 36% skatt og litt lån (80k studielån) fikk jeg 22k tilbake. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg fikk 24k og sambo fikk 6k. Fra og med mars har vi hatt 13.000 mindre å rutte med hver måned, så det er ikke hæla i taket selv om vi har fått en slump tilbake på skatten. Lenke til kommentar
peryy Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 12000,- :!: Trodde ikke at det skulle bli noen penger i år, snarere tvert imot Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 8. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Begge foresatte endte på til sammen -15000,-Såe, nå er det vann og brød framover ^^ Holy SHIT den var lei....:s 14.500kr for øyeblikket, men jeg øyner et lite håp om at jeg klarer å tyne ut noen kroner til Hehe..fradrag er en fin ting Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 8. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 F**N! Fikk selvangivelsen idag. Restskatt! Bombe! Først stod det ca. 1500 å betale, men etter å ha finregnet fant jeg ut at det faktisk var nærmere 2500. ...men ikke nok med det...idag fikk jeg også avslag på en jobbsøknad og brev fra banken at renta på milliongjelden øker. Må nok vente litt med å kjøpe en ny BMW.. ja fa** den JÆ** RENTA går opp hele tiden:s har ett lån selv, og siden jeg startet å betale tilbake, har jeg fått beskjed at det har vært øking i pengemarkedet i det siste, så dermed setter vi opp renten har skjedd 4 ganger iløpet av ett år...:. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Får igjen 8500,- Kan ikke klage på det, nei. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg aner ikke hva jeg får igjen, men når jeg leser andre sine innlegg begynner jeg å lure litt på hvor de månedlige utgiftene går hen. Hvor mye er vanlig å leve for i løpet av en måned? Fordelt på forbruk og lån. Og ut i fra om man er student, bor alene, 3 koner, osv. Tipper jeg får igjen rundt 9k. Tenkte jeg skulle bruke det til å betale husleia på forskudd Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Faen så mye alle andre fikk da, jeg fikk bare 2600 kr Må ta å endre på skattekortet mitt ^^ Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg aner ikke hva jeg får igjen, men når jeg leser andre sine innlegg begynner jeg å lure litt på hvor de månedlige utgiftene går hen. Hvor mye er vanlig å leve for i løpet av en måned? Fordelt på forbruk og lån. Og ut i fra om man er student, bor alene, 3 koner, osv. Tipper jeg får igjen rundt 9k. Tenkte jeg skulle bruke det til å betale husleia på forskudd jeg hadde 531 000 ifjor og totalt lån inkl bil på 1,750,000. betaler vel en 13500 i bil og hus pr mnd så har endel igjen kan du sei pluss samboeren min har vel 350 000 så vi klager ikkje. det vi og har gjort for å sikre at vi får peng igjen på skatten er at vi ikkje tar i bruk skatteletten som du kan få pr mnd. betaler vanlig skatt som om vi ikkje har hus og då blir det peng i posen når selvangivelsen kommer så det anbefales absolutt, fin form for sparing til sommeren Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 jeg endte med 160,- i rest. mine foreldre sier det er noe regel for at hvis man er under 300 så slipper man å betale, er det noen som har noe anelse om dette? Dette var ihvertfall en regel som var tidligere, men de sier det er mulig det er blitt endret på. Hadde hvert greit å vist. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 142,- spenn :] *flex* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå