Jonas. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Mine sko: Nike Mercurial Vapor IV Nike Mercurial vapor III Puma V1.08 laser.bmp Nike Tptal 90 Laser 2 Nike Air Zoom Control 2 Adidas Adipure Endret 11. mars 2009 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Mundial Team Mercurial Vapor IV Endret 11. mars 2009 av Kriss_1994 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er det virkelig så kult å ha mange par sko, slik at mange kan si; "Hmm, hvilke sko tar jeg i dag?" Eller sitter dere på alt av gamle sko, som dere viser frem på bilder? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Alle mine er ihvertfall i bruk. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er det virkelig så kult å ha mange par sko, slik at mange kan si; "Hmm, hvilke sko tar jeg i dag?" Eller sitter dere på alt av gamle sko, som dere viser frem på bilder? Tja,temaet i denne tråden er vel "vis dine fotballsko" ikke "vis skoene du bruker" Men av di skoene jeg har bruker jeg ca.2/3 av dem.Kommer helt an på føre etc. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen sko jeg fortsatt skulle ønske jeg hadde er Puma V1.06. Mer konfortable sko skal du lete lenge etter. Synd de blir ødelagt så utrolig fort. Snakker nå om slitasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå