sinnaelgen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) jeg lurer ret og slett hva inholdet i det første programmet var . er heller ikke sikker på om jeg får sett program nr 2 i kveld. nrk er så elskverdig å nekte å legge ut noe informasjon i det hele tat. de unskulder seg med at de ikke har retighter til å legge det ut på webtv. jeg får den fronermelsen av at de programmen som de legger ut på webtv sender de i reprise ( hele eller deler av programet ) mange ganger , mens de progrmmenn de ikke leger ut sendes maks 2 ganger . det burde helle ha vær motsatt . er det noen som vet om noen nettside for dette programmet ? edit: hva bruke N(Ee)RK lisens pengene til egentlig ? i hverfal ikke til å sørge for at vi som ikke har anledning til å se det programme får sett det . hvis det faktisk er retiheter de er snakk om ( antagelig en dårlig unskuldning ) får å legge det ut på net så kunne faktisk noe av lisenspengen gått til det. eller er noe av innholdet så hemmelig at det bare kan vise på vanlig tv ? jeg tviler. jeg har en mistanke om at når tv2 og de andre kanalene slutter å sende populære serier på samme tidspunkt da har NRK plutselig retightene til å legge ut teknomagasinet Endret 10. april 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå