bar10r Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Skal kjøpe meg trådløse hode telefoner til min ipod classic.Har jeg skjønt riktig at jeg må kjøpe et sett som også har sender?Eller kjøpe en feks blåtanns sender og så hodetelefoner som motar blåtann? Hvor er det best å kjøpe slikt? Og vet noen om en test av slike! Søkte rundt her men fant mest til mobil telefon! Endret 7. april 2008 av bar10r Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Da må du kjøpe noe slikt. Og bluetoothhodetelefoner i tillegg. Lenke til kommentar
bar10r Skrevet 8. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 synes den dingsen så stor ut.Finnes det ikke noe som er mindre en det? Lenke til kommentar
bar10r Skrevet 8. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 da er det jo bare å lese litt her.Takker for hjelpen.Hadde jo vært greit om en kunne ha kjøpt i en Norsk nettbutikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 da er det jo bare å lese litt her.Takker for hjelpen.Hadde jo vært greit om en kunne ha kjøpt i en Norsk nettbutikk så lenge du er klar over at slike ting koster godt over det dobbelte i norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå