L-K Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 hei. jeg kjøpte meg for et par år sia en remington 700 adl med syntetisk stokk og med blindet magasin, men dette ble fort kjedelig. nå har jeg planer om å bytte til tommelhullstokk i tre og tenkte derfor at jeg gjerne skulle hatt boksmagasin eller hengslett underbeslag i tillegg. fant alt på nettet, men problemene kom da jeg skulle bestille det. fikk ikke bestilt fordi det var deler til et dødelig våpen... er det noen som har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
blue1solara Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 hei. jeg kjøpte meg for et par år sia en remington 700 adl med syntetisk stokk og med blindet magasin, men dette ble fort kjedelig. nå har jeg planer om å bytte til tommelhullstokk i tre og tenkte derfor at jeg gjerne skulle hatt boksmagasin eller hengslett underbeslag i tillegg. fant alt på nettet, men problemene kom da jeg skulle bestille det. fikk ikke bestilt fordi det var deler til et dødelig våpen... er det noen som har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre? Hei, jeg kjøpte for litt siden et skjefte til Rem 700 på Ebay fra USA og fikk det rett hjem uten dramatikk. Jeg er medlem i et svensk/norsk foretak i NewJercey som heter JetCarrier. De kan sende deg hva det skal være så fremt at det er en vare som lovlig kan selges over disk Norge. (Du behøver ikke kjøpetillatelse for å kjøpe et geværskjefte i Norge) Å bli og være medlem i JetCarrier koster ingenting og dette er et meget seriøst foretak. Klikk deg inn på www.magnum.no og se hva de kan tilby! På Ebay finnes det forøvrig en hel del type skjefter til Rem. 700 både med og uten tommelhull! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå