DNA Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 dette vil jeg si er helt individuelt fra person til person fra program til program og si at en person skal gå opp 0.3 -0.5 i for å bygge muskler synts jeg bare er feil å si.. Du kan synes hva du vil, men dette er en veldig bra pekepinne. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 som var sykt dårlig, trener du bygging er det helt individuelt enn hvis man trener rein styrke Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 For å bygge muskler må du ligge i et kcal overskudd, for å øke i styrke burde man ligge i kcal overskudd. For å bygge muskler må man øke i styrke, for å øke i styrke må man bygge muskler. Så der har du det. Man kan trene for styrke, man kan trene for muskler, men man går likevel opp i muskelmasse og styrke. Så pekepinnen er ikke sykt dårlig som du skal ha det til. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 For å si det sånn, jeg har trent reint stykeprogram i 24 uker, har gått opp 4 kg kanskje i vekt, og gått opp brukbart mye i de fleste øvelser...... 67.5 kg klassen må man ha rundt 400 poeng raw for å ha noe sjangs, og 400 poeng for en som veier 67.5 er ikke dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå