Gå til innhold

The Gathering 2003 Side. Kommentarer?

Anbefalte innlegg

Jeg har laget meg en side som jeg skal ha oppe før/under/etter TG03.

Har som mål å få den innholdsrik og god, selv om jeg ikke er så inderlig god med hjemmesider. Rimelig fornøyd med denne.

Her er siden: http://tg03.no-ip.com

Lurte på om noen har noen kommentarer til siden?

Vil ha kommentarer slik at jeg kan få vite hva som er bra/mindre bra med siden slik at jeg kan få mulighet til å lage en så bra side som mulig av den!

(den er langt fra ferdig enda)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God side..Bare noe småpuss som JEG kunne tenkt meg å skifte om, det kan jo hende DU synes det blir styggere...

- Logoen har ikke samme farge som resten av siden. Mener ikke at den skal være ensfarget, men ta for eksempel logoen til hw. "Grunnfargen", "hovedfargen" i den er omtrent den samme som den som er på sidene. Det gir en slags gjenkjenningseffekt. Hvis du har fila med layere, så skal vel det gå ganske kjapt å skifte om...

- Ville ha satt de tabellene på kantene, de med menyer, nyttige linker, poll og sånn, litt mer integrert i resten, altså at de ikke er frittstående, hvis du skjønner hva jeg mener. At de er en del av den store cella der alt innholdet er, at den cella blir delt i tre, også deler du disse cellene i flere rader igjen.

Men dette er ikke ting som nødvendigvis gjør siden bedre, bare tanker! :smile:

Lenke til kommentar

takker for gode tips!

Skal se litt på siden og se om jeg kan ordne på de tingene du skrev. Den andre ser jeg ikke på som like nødvendig som punkt en.

Har selv vært inne på samme tanke som du er inne på på punkt en.

Er bare det at jeg er ikke særlig god til å lage grafikk(bannere), så jeg klarer ikke lage det mest avanserte!

Skal se om jeg får til noe bedre senere idag.

Om noen har lyst å hjelpe meg med bannere så kan dere skrive det her og så kan jeg gi dere en FTP som dere kan upload bannerne til!

Lenke til kommentar
hvem program bruker du for å lage sida de?

<META content="Copyright © 2002 Petter" name=copyright>

<META content="Microsoft FrontPage 5.0" name=GENERATOR>

ZerBox: Har du tenkt på iframe elns? At du lar midt-"konsolen" være der ting lastes, som f.eks tekster og slikt? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...