ZerBox Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg har laget meg en side som jeg skal ha oppe før/under/etter TG03. Har som mål å få den innholdsrik og god, selv om jeg ikke er så inderlig god med hjemmesider. Rimelig fornøyd med denne. Her er siden: http://tg03.no-ip.com Lurte på om noen har noen kommentarer til siden? Vil ha kommentarer slik at jeg kan få vite hva som er bra/mindre bra med siden slik at jeg kan få mulighet til å lage en så bra side som mulig av den! (den er langt fra ferdig enda) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 God side..Bare noe småpuss som JEG kunne tenkt meg å skifte om, det kan jo hende DU synes det blir styggere... - Logoen har ikke samme farge som resten av siden. Mener ikke at den skal være ensfarget, men ta for eksempel logoen til hw. "Grunnfargen", "hovedfargen" i den er omtrent den samme som den som er på sidene. Det gir en slags gjenkjenningseffekt. Hvis du har fila med layere, så skal vel det gå ganske kjapt å skifte om... - Ville ha satt de tabellene på kantene, de med menyer, nyttige linker, poll og sånn, litt mer integrert i resten, altså at de ikke er frittstående, hvis du skjønner hva jeg mener. At de er en del av den store cella der alt innholdet er, at den cella blir delt i tre, også deler du disse cellene i flere rader igjen. Men dette er ikke ting som nødvendigvis gjør siden bedre, bare tanker! :smile: Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 takker for gode tips! Skal se litt på siden og se om jeg kan ordne på de tingene du skrev. Den andre ser jeg ikke på som like nødvendig som punkt en. Har selv vært inne på samme tanke som du er inne på på punkt en. Er bare det at jeg er ikke særlig god til å lage grafikk(bannere), så jeg klarer ikke lage det mest avanserte! Skal se om jeg får til noe bedre senere idag. Om noen har lyst å hjelpe meg med bannere så kan dere skrive det her og så kan jeg gi dere en FTP som dere kan upload bannerne til! Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Prøvde meg på en ny banner, men følte at den ble skikkelig dårlig! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Kunne ha vært verre...men den var helt OK... (Edit: Mente logoen) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Synes den var ganske bra jeg. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 noen som gidder å prøve å lage en til meg da? hadde vært skikkelig fint! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg synes siden ser veldig bra ut. Men den gamle logoen var bedre enn den nye :wink: Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 skal skifte over til den gamle når jeg kommer hjem...! Likte selv den gamle best! Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det er litt vanskelig å lese hva som står på banneret som du har nå, men ellers så var siden grei. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hvem program bruker du for å lage sida de? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 hvem program bruker du for å lage sida de? <META content="Copyright © 2002 Petter" name=copyright> <META content="Microsoft FrontPage 5.0" name=GENERATOR> ZerBox: Har du tenkt på iframe elns? At du lar midt-"konsolen" være der ting lastes, som f.eks tekster og slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå