Gå til innhold

Hva smaker netshop-sjokoladen?

Anbefalte innlegg

Altså, de sjokoladene jeg har fått der er helt vanlige Hval sjokolader, enten ren sjokolade, med puffet ris eller med non-stop i.

Sjokoladen er meget god syntes jeg, og grunnen til at det heter "netshop-sjokolade" er vel at netshop har slengt på en klistrelapp det står "netshop" på.

Hval sjokolade-fabrikk er "naboen" til netshop. Netshop har også en liten stand i hentebua der du kan kjøpe bokser med billig sjokolade.

EDIT:

HVAL sjokolade er så god at siden deres ble forbudt å besøke... eller så har noe annet skjedd :p

KART over Fokserød.

Endret av jale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Fikk sjokolade med smarties rett før jul når jeg bestilte ny pc, den var nam nam:)

De har en sånn "hval" som ikon på sjokolade bitene, husker ikke hvor jeg har den logoen fra, men har sett den flere steder:o

Endret av lunnr
Lenke til kommentar
Fikk sjokolade med smarties rett før jul når jeg bestilte ny pc, den var nam nam:)

De har en sånn "hval" som ikon på sjokolade bitene, husker ikke hvor jeg har den logoen fra, men har sett den flere steder:o

Ja, noen ganger kan det lønne seg å lese i hvertfall siden med innlegg som du svarer på før du svarer også da...

Endret av jale
Lenke til kommentar
Nøyaktig det jeg skrev? :huh:

Hva er det du ikke skjønner av den setningen?

Hehe. Hvilken modda melkesjokolade? Hva er Freia merkenavn for?=)

Freia Melkesjokolade er blitt endret av Kraft Foods i forhold til slik den var før, har jeg hørt. Freia er merkenavn for sjokolader, det er ikke noe "Freia AS" som lager melkesjokoladen lengre, de ble jo kjøpt opp.

Synes den smaker ganske likt som den alltid har gjort jeg da... selv om de ble kjøpt opp så er det vel samme oppskriften skulle man tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...