mongojarle Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Altså, de sjokoladene jeg har fått der er helt vanlige Hval sjokolader, enten ren sjokolade, med puffet ris eller med non-stop i. Sjokoladen er meget god syntes jeg, og grunnen til at det heter "netshop-sjokolade" er vel at netshop har slengt på en klistrelapp det står "netshop" på. Hval sjokolade-fabrikk er "naboen" til netshop. Netshop har også en liten stand i hentebua der du kan kjøpe bokser med billig sjokolade. EDIT: HVAL sjokolade er så god at siden deres ble forbudt å besøke... eller så har noe annet skjedd KART over Fokserød. Endret 9. april 2008 av jale Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Stemmer det du sier ja, jale Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Fancy. Jeg vil ha netshop-sjokolader!=) Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Netshop sjokolade er helt himmelsk Nammnamm sjokolade med puffa ris inni. Og den kommer alltid sammen med noe hardware. Den sjokoladen har redda barndommen min Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hmmm... Jeg har kun fått lion sjokolader og ellers kun sånne pastillesker. Satser på at det ligger noe nytt og spennende i pakka som kommer snart da Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Fikk sjokolade med smarties rett før jul når jeg bestilte ny pc, den var nam nam:) De har en sånn "hval" som ikon på sjokolade bitene, husker ikke hvor jeg har den logoen fra, men har sett den flere steder:o Endret 14. mai 2008 av lunnr Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Kanskje fordi sjokoladen er levert av Hval sjokoladefabrikk? (som også er lokalisert i Sandefjord) http://www.hvalsjokolade.no/ Endret 14. mai 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ja just det! Var det jeg tenkte... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Fikk sjokolade med smarties rett før jul når jeg bestilte ny pc, den var nam nam:) De har en sånn "hval" som ikon på sjokolade bitene, husker ikke hvor jeg har den logoen fra, men har sett den flere steder:o Ja, noen ganger kan det lønne seg å lese i hvertfall siden med innlegg som du svarer på før du svarer også da... Endret 14. mai 2008 av jale Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Fikk med en pakke da jeg kjøpte skjermen min, den var ikke særlig god. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nøyaktig det jeg skrev? Hva er det du ikke skjønner av den setningen? Hehe. Hvilken modda melkesjokolade? Hva er Freia merkenavn for?=) Freia Melkesjokolade er blitt endret av Kraft Foods i forhold til slik den var før, har jeg hørt. Freia er merkenavn for sjokolader, det er ikke noe "Freia AS" som lager melkesjokoladen lengre, de ble jo kjøpt opp. Synes den smaker ganske likt som den alltid har gjort jeg da... selv om de ble kjøpt opp så er det vel samme oppskriften skulle man tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå