Jonas9300 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Hei. Overskriften sier det meste! Jeg får lastet den ned, men ikke installert den. Det står at SP1 er utilgjengelig for den norske versjonen. Men kan det stemme? :| Lastet den ned herfra: http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Endret 12. april 2008 av Dezperado Lenke til kommentar
bendikho Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Hei. Overskriften sier det meste! Jeg får lastet den ned, men ikke installert den. Det står at SP1 er utilgjengelig for den norske versjonen. Men kan det stemme? :| Lastet den ned herfra: http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Dette skyldes nok at du har lastet ned den engelske versjonen av SP. Gå til den norske siden og last ned en norsk versjon. Det burde funke. Endret 7. april 2008 av bendikho Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Hei. Overskriften sier det meste! Jeg får lastet den ned, men ikke installert den. Det står at SP1 er utilgjengelig for den norske versjonen. Men kan det stemme? :| Lastet den ned herfra: http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Dette skyldes nok at du har lastet ned den engelske versjonen av SP. Gå til den norske siden og last ned en norsk versjon. Det burde funke. Ok. Men jeg var på "microsoft.no," og det var der jeg lastet den ned Men, skal lete litt. Hadde blitt glad for en link, om noen har! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) du lastet ned den engelske versjonen, de norske utgave kommer litt seinere. du kan bare laste ned den engelske, franske, tyske,japanske og spanske versjonen fra den side du linker til. >>Den første store oppdateringen til Windows Vista er nå blitt offisielt sluppet. Oppdateringen, som kalles Service Pack 1 (SP1), inkluderer både nye og tidligere utgitte feilfikser og forbedringer til Microsofts operativsystem. Men foreløpig er servicepakken bare beregnet for dem som har Windows Vista på engelsk, fransk, japansk, spansk eller tysk. SP1 for Windows Vista på norsk eller med norsk språkpakke installert, vil først komme nærmere sommeren.<< lykke til Endret 7. april 2008 av p@ge Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 du lastet ned den engelske versjonen, de norske utgave kommer litt seinere. du kan bare laste ned den engelske, franske, tyske,japanske og spanske versjonen fra den side du linker til. lykke til Ok. Typisk. Vel, da er det bare å vente! ^^ Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Nå fikk jeg Service Pack 1 i "installer oppdateringer" i kontrollpanel. Men får fortsatt ikke installert den. Det står "enkelte oppdateringer ble ikke installert." Hvorfor? :S Lenke til kommentar
nAD Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hos meg står det etter noen restarts, "Installerer oppdatering 3 av 3 100%" også popper det opp "Kunne ikke installere oppdateringene, tilbakestiller endringer" Så avinstallerer den, 3-4 restarts også ender jeg opp med 0 Sp1. Kan nevne at jeg har Xi-fi Xtreme Gamer Lenke til kommentar
atlef Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hos meg står det etter noen restarts, "Installerer oppdatering 3 av 3 100%" også popper det opp "Kunne ikke installere oppdateringene, tilbakestiller endringer" Så avinstallerer den, 3-4 restarts også ender jeg opp med 0 Sp1. Kan nevne at jeg har Xi-fi Xtreme Gamer Brukte du noengang vLite og i så fall, fjernet du noen komponenter? Det er visst problemer med dette. Løsningen blir enten å installere Vista orginalen, og legg inn SP1. Bruk vLite igjen for å integrere SP1, bare ikke fjern noe før du integrerer. Altså kjør vLite 2 ganger. Eller lev med det. Dette betyr og reinstallasjon, noe vi alle har lært å sette pris på....... :!: Hvis du ikke har brukt vLite, se bort fra denne posten. atlef. Endret 16. april 2008 av atlef Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Hos meg står det etter noen restarts, "Installerer oppdatering 3 av 3 100%" også popper det opp "Kunne ikke installere oppdateringene, tilbakestiller endringer" Så avinstallerer den, 3-4 restarts også ender jeg opp med 0 Sp1. Kan nevne at jeg har Xi-fi Xtreme Gamer Brukte du noengang vLite og i så fall, fjernet du noen komponenter? Det er visst problemer med dette. Løsningen blir enten å installere Vista orginalen, og legg inn SP1. Bruk vLite igjen for å integrere SP1, bare ikke fjern noe før du integrerer. Altså kjør vLite 2 ganger. Eller lev med det. Dette betyr og reinstallasjon, noe vi alle har lært å sette pris på....... :!: Hvis du ikke har brukt vLite, se bort fra denne posten. atlef. Jeg fikk det til. Men måtte laste ned fra nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå