Xazz Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Den gamle P3'en min trenger en ny vifte da den jeg har nå støyer ganske mye. Noen som kan anbefale en stille vifte for Pentium III 1 ghz cpu ? Skal ikke brukes til overklokking, kun få maskinen så stille som mulig. mvh. Xanoo Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 enten har du de blomstene fra zalman, har en slik selv og de kan anbefales på det sterkeste, eller så har du MIST silent twin Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Seriøst: Ta av hele vifta, den har du ikke bruk for. Har gjort det selv på en P3. Kjenn etter med hånda for sikkerhetsskyld før du setter på kabinettdekselet igjen. Lenke til kommentar
Varj Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Seriøst: Ta av hele vifta, den har du ikke bruk for. Har gjort det selv på en P3. Kjenn etter med hånda for sikkerhetsskyld før du setter på kabinettdekselet igjen. dette funker fint på min katmai 500, den utvikler vel røffly like mye varme som coppermine 1000.... dog bør du seff ha litt flyt i kabinettet, samt en ribbe med relativt god spacing mellom finnene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå