lhegdal Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Har en front-end server, i DMZ, med enn applikasjonsserver som har en webapplikasjon, Confluence. Denne har en back-end server med SQL server og OPENLDAP. Det er sistnevnte problemet er med. Når front serveren gjør et request så kommer det noen connection'er mellom serverne. De lukkes ikke og etter liten stund kommer flere. Til det går i det astronomiske. Problemet med dette er at serveren timer ut, og får heller ikke autentisert. Jeg har blitt fortalt at jeg kan sette opp Connection Pooling for å begrense antall connection'er som lages, og begrense deres levetid. Dog jeg har ikke klart å finne ut hvordan. Begge serverne kjører 64bits versjon av Windows 2003 Server R2. Jeg kjører OPENLDAP. Confluence kjører på standalone install, med tomcat5. Om noen har noen tips og råd så er jeg lytter øre. (forslag som å bytte til *nix er ikke aktuelt her) Endret 7. april 2008 av lhegdal Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Fant ingen fungerende løsning på dette problemet. Ungikk det ved å kutte ut LDAP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå