azzi777 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Når jeg spiller for eksempel Garry's Mod eller Crysis hender det ca. hver halve time at spillet fryser opp og lyden hakker. Jeg alt-tabber ut av spillet og går inn i det igjen. Da funker alt fint , men etter ca. en halv time skjer det samme igjen .Noen ganger klikker også pcen og jeg må restarte. Jeg har prøvd å restarte PC-en, men ingenting jeg kan komme på funker. Mine specs Os: Windows xp Prosessor: Intel Dual Core 2.44GHz (2 CPUs) Minne: 4096MB RAM Grafikkort: Asus GeForce 8800 GT 1024MB HardDisk: 732,7GB Takk for alle svar! Endret 7. april 2008 av azzi777 Lenke til kommentar
bendikho Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Den er mulig er er en liten systemfeil som gjør at dette hender. Du kan eventuelt prøve å reinstallere spill(ene). Om det ikke funker da er kanskje den eneste løsningen å reinstallere windows på nytt. Lenke til kommentar
azzi777 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Installerte Tom Clansys: Splinter Cell: Double Agent i dag. Samme greie. Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ikke overopphetning da? Hva skjer om du tar av kabinett deksel og kjører på med en bordvifte elns? Kan også prøve å oppdatere grafikkdriverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå