Gå til innhold

BK: Et pressebilde

Anbefalte innlegg

Siden jeg er så godt i gang med bilder her på bildekritikken for tiden, legger jeg opp ett til som jeg tok i dag.

Dette må slaktes som et brekkbilde, og ikke et bilde som forteller noe om hovedsaken.

Saken var nemlig et knivran i en kiosk, men politiet stoppa alle bilene som kjørte derfra og det var det jeg ble fornøyd med.

2395340971_0d1fb70dc8.jpg

edit: en liten pen sladd

Endret av Jurgis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Synes bildet beskriver situasjonen bra. Fin skarphet og flotte farger. Kunne fint vært toppbilde hos en eller annen nettavis.

Lenke til kommentar
Tenkte på det, men sjåføren var bare på vei hjem eller et annet sted?

Sannsynligvis. :) Men når du ser bilder av biler i avisene, så er kjennetegnet alltid sladda.

Når det er sagt, sladdingen var ganske dårlig. Null problem å hente ut informasjonen som ligger der:

post-7280-1207636161.jpg

Beste måten å sladde bilskilt på er etter min mening å bruke viskelæret, slette bort informasjonen som ligger i det området...

Lenke til kommentar

på en annen side, siden bilen i bildet ikke har noe med saken å gjøre, hvorfor ta på seg arbeidet med å få frem skiltet? er vel lettere å se ut vinduet og skrive ned skiltet på en annen helt tilfeldig bil som heller ikke har noe med saken å gjøre...

ellers kan jeg si at bildet som et dokumenterende dokument i mediasammenheng er ganske bra. måten du har dokumentert handlingen sammen med bildet av køen bakover er bra, og teknisk ellers er bildet helt ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...