Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feilmelding- WININET.dll finnes ikke

Anbefalte innlegg

Min panda antivirus fortalte att maskinen måtte restartes for å fjerne en trojaner. Så dette ble gjort, men når maskina fyrer igang igjen vil få programmer starte, og nesten ingen av maskinens funksjoner virker. Og alle skylder på at WININET.dll ikke eksisterer.

Så, det jeg lurer på er: Hvor er WININET.dll og hvordan får jeg tak i han?

Windows vista Home Premium

Acer Aspire 5100

Hyggelig om noen med peiling kan hjelpe meg :)

Ting jeg har prøvd er Systemoppretting og å bruke Windows CD-en, men disse funksjonene fungerer ikke grunnet manglende WININET.dll

Endret av comsy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Løsningen" gjennomført og funke ikke. Noe forandringer har skjedd, men fremdeles er det 6 feilmeldinger ved oppstart. i.e32 funker ikke mens i.e64 gjør.Jeg får ikke oppdatert panda etter denne løsningen..fra panda. Alt jeg vil er å ha de orginale systemfilene på plass igjen. Nå får jeg ikke avinstallert panda heller fordi det manger en..fil. Inser idiotíen å ikke opprette backup restore ..da kunne jeg bare rullet tilbake.. Lurer på å ta en helt ny intall her nå.. er det noe jeg ikke har tid til så er det lete etter filer og rett versjon osv.. om noen finner en genial løsning på møkka så si ifra her:)

Lenke til kommentar

Hmm.. Internettet mitt på PC-en funker heller ikke.. fordi jeg ikke har den wininet tingen.. jeg har nada peiling på pc, og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. kommer ikke inn på noe.. ikke mapper med bilder, serier eller noe.

Lenke til kommentar

Har samme problemet her oppe i bardufoss, med en i kompaniet sin pc. Samme feil som beskrevet over her, lurer på hva dette er. Kommer opp mye feilmeldinger ved oppstart om programmer som ikke kan starte og søker etter løsninger, men finner såklart ikke noe.

Har ikke prøvd løsningene her i tråden enda, får se etterhvert.

Lenke til kommentar
SÅ, DA JEG HAR UNNSKYLD MEG MÅ JEG SPØRRE, KJØR?

Nedi venstere hjørne trykk på "start"

Velg "kjør" (eller søk for vista)

Merk fet tekst kopiere lim inn og enter.

%systemroot%\system32\restore\rstrui.exe

Eller

Start->alle programer->tilbehør->systemverktøy->systemgjenopprettning

Her kan sette pcen tilbake,altså før problemet oppsto.

Slå av autoppdatering til panda.

Send mail til panda spør om løsning på problemet.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

Du mister ikke noe,bare program som er innstalert etter den dato du velger.

Du mister altså siste oppdatering til panda,dette er løsningen.

Da må du slå autoppdatering til panda.

Eller så oppdater den seg igjen,og samme problem.

Sende mail til panda og be om løsning.

Lenke til kommentar

snippsat: systemopprettingen er en dato etter problemer kom. Nå skal jeg restore fra cdèn. jeg har også fulgdt pandas anbefaling slavisk, men nadafunksjitj.. Skal sies at dette kun rammer 2008 versjon av panda og vista uten sp1. Kommer på nettet å sånn, men masse tull med programmer bla så virker ikke panda update.

Endret av Psyklus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...