NothinDoin™ Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Heisann! Skal kjøpe en liten pakke, til den nye pcen jeg kjøper om 1 måned, å lurer på om alt passer sammen? Skal ha 2 kalde katoder 1 Sunbeam Lightbus ....kan denne styre katodene, og eventuelt vifter? Musematte...(Den passer jo ofc ) NothinDoin Endret 7. april 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 jeg ville anbefalt her at du sender mail til nettsiden og spør folkene der, ettersom de har prøvd dette ut da, og hvis de ikke har, vil de nok gjøre det for deg... de kalde katodene skal ihvertfall funke med et kald katode basic kit, men den lightbusen er jeg usikker på... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Lightbus'n passer i dette kabinettet, right? Link Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 lol xD Da fant jeg ut at jeg må ha en Inverter for å koble de til Lightbus'n Å det etter at bestillinga er sendt !! Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Er jo bare å sende en mail til dem.. De løper ikke og sender pakka de noen få sekunder senere Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 den er sendt med posten allerede...Uanz, så er det dårlig kundeservice der... Tok 2 dager før jeg fikk svar på èn mail.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Da har jeg fått tingene, å de passet finfint! Tråden kan stenges.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå