Allt í lagi Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) http://kotaku.com/377605/uwe-boll-responds...-fucking-retard Hæhæ Endret 9. april 2008 av theMar Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Haha, Uwe Boll burde virkelig begynne som komiker. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 aldri om jeg gir mitt elektroniske navnetrekk til denne kampanjen. Uwe ruler, jeg gleder med til å se den nye filmen "Seed". den er ute nå. Alone in the dark var et kult spill, men filmen ville uansett blitt dårlig. alle filmer basert på spill blir dårlige, har dere ikke fulgt med?? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nei, de tror Far Cry har potensiale til å bli den nye Apocalypse Now, og at Uwe Boll ødelegger. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Folk som har møtt og snakket med han sier at han virkelig elsker det han gjør. Skal ikke nekte mannen å lage filmer når han trives med det. Filmene er uansett festlige nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Denne petitionen er like absurd som om noen skulle ha prøvd å stoppe Godfrey Ho i sin tid. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Se filmen hos Youtube Uwe har noe han vil si til dere. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Se filmen hos Youtube Uwe har noe han vil si til dere. "Am the only genius, in the whole fucking business" Uwe er priceless :!: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Aldri sett en film av han, og har ingen planer om å endre dette. Men jeg liker ikke fyrn av andre grunner, så jeg signerte. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Begriper ikke at han klarer å være så tøff i trusa, før eller senere blir han utfordret av noen som kan sakene sine i den lille bokseringen hans og får skikkelig juling. :!: Endret 10. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) han er ikke riktig god i hode sitt, den videoen så kaiern linka til gjør jo bare slik at mere folk vil signere. Han er alt for høy i hatten og det svært få folk som liker det han gjør. Så patetisk av han å si det som han sa i videoen. Michael bay eier jo han anytime edit; leif Endret 10. april 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Michael Bay blir plutselig til Alfred Hitchcock når Uwe Boll skal være med i sammenligningen. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hvor fet går det an å bli. Hvor kan jeg signere pro uwe petition'en? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Må dere gi dere. Jeg redigerte vekk dette i min første post, men jeg blir så forbanna av å lese dette at jeg på si det. Dette er mobbing i det største og verste grad! Kan du forestille deg hvor hardt nedslående det er for et menneske å bli angrepet på denne måten? Det er virkelig skamfull gjort! Sitter du der og ler og fniser mens du signerer på dette tøvet! Jeg har aldri støttet mobbing og komme aldri til å gjøre det! Signere nekter jeg (den mot han). Det er tydelig han har tatt det personlig det som har skjedd her, og hele dette opplegget bare beviser meg at internett er full av drittunger og drittsekker. Hadde ikke overrasket meg om han er mektig deppa pga dette! Han driver med noe han elsker, hvordan ville du likt det dersom 1million mennesker grupperte seg opp mot deg? Tror ikke du hadde taklet det bra. Tror jammen at mangen av dere drittunger ville sprunge til mamma gråtende! De som har signert dette er ikke annet enn bøller og har et "sau mentalitet"...dere følger bare flokken uten dine egne tanker og meininger. Du kjenner til bøllene på film, som liker å pirke på folk og slå de mens de er nede? Vel det er dere som er den personen. Personen i filmen som ingen liker. Vil dere få han til å slutte å lage filmer finns det et bedre vei å gjøre det på! IKKE SE FILMENE HANS! Da tjener de ikke penger og ingen filmselskap vil ha han signert på titlene. Det er sånn det funker!!! PS Jeg er ikke Uwe Boll fan, jeg liker ikke hans filmer. Jeg har fri vilje og velger å ikke se hans filmer. Men det betyr ikke at jeg synes han skal ikke få lov å drive med det han selv liker! Vi ALLE har den retten! Dette må være den verste tråden jeg har lest. Endret 11. april 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har ikke betalt en krone for Uwe Bolls filmer, men likevel blir de laget. Det er klart at jeg må gjøre mer for å ødelegge karrieren hans. Dette er ikke sauementalitet, det er demokrati - snart vil flertallet seire og han vil bli borte vekk. Eller, hvis han faktisk elsker det han gjør, så kan han skrive egne manus. Hadde fyren hatt et snev av talent så kunne han kommet på en egen idé og utviklet den til film, evt kjøpt et spec-manus fra en av de mange som prøver å selge i Hollywood. Når han gang på gang tar gode idéer og ødelegger dem fordi han jobber billigere enn bedre regissører og får penger fra den tyske staten slik at studios ikke må hoste opp midler, så er det klart vi som er glad i film reagerer. Og du har rett, hadde jeg mottatt den kritikken som Uwe Boll mottok så hadde jeg nok grått til moren min, før jeg sluttet med noe jeg ikke fikk til. Akkurat som bartenderen som knuser glass får sparken, akkurat som bibliotekaren som ikke vet hvem Mark Twain er ikke beholder jobben, akkurat som bokseren som ikke kan jabbe blir slått ned. Dette er ikke barnehagen, her skal kunst kritiseres og holder man ikke mål så får man den beskjeden. Vi er konsumentene, vi har smakt på varene og vi har spyttet det ut. Uwe Boll - slutt å ødelegge gode idéer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 "I'm not a fucking retard like Michael Bay or other people running around in the business or Eli Roth making the same shitty movies over and over again," says Boll. "If you really look at my movies you will see my real genius you know, and if you go on May 23 on Postal you will see that I deliver a movie what nobody else delivered in the last 10 years, what is way better as all that social critic George Clooney bullshit what you get every fucking weekend." Han er ikke "a fucking retard" etterfulgt av "You will see my real genious" og "You will see that I deliver a movie what nobody else delivered in the last 10 years"? (han har jo forsåvidt rett i den siste setningen der. Ingen andre har levert en sånn film på veeeeldig lenge...) Men til saken. Kanskje vi mobber Uber Bollocks litt, men hva så? Han kjøper opp lisens etter lisens til spill veldig mange folk elsker og lager en drittfilm som ikke har noe særlig med spillet å gjøre bortsett fra navnet og noen av folkene. Ta "Alone In The Dark" som et bra eksempel. Det første spillet skapte hele survival-horror sjangeren, og alle spillene handler om en eller to personer (skjønt ikke samtidig) som blir jaget av monstre, forsøker å løse et mysterium og så videre. Edvard Carnby gikk mer og mer over til å bli en paranormal detektiv som aktivt etterforsker slikt, men likevel er han alene som tittelen sier, men sammen med SWAT-folk og så videre. I tillegg foregår de tre første spillene på 1920-tallet, så mange av oss hadde håper han hadde holdt seg til dem i stedet for det fjerde spillet. (Nå gjorde han forsåvidt kke det heller, men det er ikke poenget.) Greit vi bare kan la være å se filmene, men siden filmene hans er basert på franchiser folk liker er det folk som ikke kjenner spillene som ser dem likevel. Det verste er likevel at han kjøper opp lisenser slik at ingen andre får muligheten til å lage en bra versjon av et spill de faktisk kjenner til. Ta Silent Hill som et eksempel. Den er laget av en fyr som faktisk kjenner serien og holder selv på mange måter til den. Noen friheter er det jo, men personlig synes jeg filmen er veldig bra og er stor fan av både den og spillene. Men på grunn av folk som Uber Bollocks og Paul W. S. Anderson (Resident Evil, DOA, AvP) er "film basert på spill" synonymt med "drittfilm" for svært mange. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg SKAL se Postal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå