krist2 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Støtt opp om denne saken for menneskehetens beste her: http://www.slashfilm.com/2008/04/06/uwe-bo...ion-signatures/ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hehe, denne er jeg med på. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Her må det nesten signeres flere ganger Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Greit nok at filmene hans er dårlige, men det er ingen som tvinger dere å se de. Endret 7. april 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Nei, men når han kjøper opp rettighetene til pop spilltittler, hindrer han andre, mer kapable folk i å lage skikkelige filmer utav det Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Du modererte deg Avid, syntes egentlig innlegget ditt var på sin plass. Riktig at noen kritiserer lynsjemobben, og gir alle oss som gladlig slenger oss med mobben en smule dårlig samvittighett. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) SIGNER! SIGNER! SIGNER! Og ikke minst spre budskapet videre til alle bekjente! Endret 7. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Signert. Jeg har sett House of the Dead, Alone in the Dark og BloodRayne. Jeg ble underholdt, men også til dels kjedet. Filmene er rett og slett middelmådige på sitt beste og det ligger en grunnleggende elendighet bak det hele. Det holder nå, hvem enn det nå er som gir finansiell støtte får begynne å gi den til noen andre. Vi trenger ikke enda flere begredelige filmer fra denne kanten. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Husker tilbake når Uwe Boll ville ha Metal Gear Solid. Folka @ Konami & Kojima Productions knakk sammen av latter. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Foreløpig har over 600.000 signert listen. Det lover bra! Tror jeg har sett House Of The Dead, Alone In The Dark og BloodRayne, men er ikke sikker. Greit de titlene stod på coveret, og ja, hovedpersonen i AitD het Edvard Carnby og hovedpersonen i BloodRayne het Rayne. Tar vi bort de detaljene er det fint lite som minner om spillene overhodet. Og seriøst, Christian Slater som Edvard Carnby? Er han virkelig så langt nede for tiden? Endret 7. april 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Fra 60400 til 60500 på litt over et minutt. Dette lover bra! Signert. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) thecrow77 ^ Liten typo der mann, litt over 60k. Og ja dette her går faktisk unna nå. Hvis alle som kjenner til denne bare sprer det videre, så skal vi få 1 million om en stund og da håper jeg Boll forsvinner for godt. Endret 7. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Badering Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hoho, artig. Signert, og håper folk sprer denne Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tror noen han virkelig vil slutte? Han burde sagt en milliard, siden han aldri ville holde løftet sitt. Minner meg på denne videoen. "Wait 'til you see Postal". Haha Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Vi lever i håpet om at han legger seg flat og dør når 1 million signaturer er på plass. Dessuten, jeg tror vi kan allerede prise oss lykkelig at mannen faktisk lager oppfølgere til spillserier han har allerede ruinert, på den måten får vi ikke så mange franchiser som blir totalt massakrert. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 ah denne må jeg signere uffamei han har tatt fra meg noen timer av mitt liv som jeg gjerne vil ha igjen pga filmene han var skikkelig suxxy! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Uwe Boll on Postal Vs. Indiana Jones 4 Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Uwe Boll on Postal Vs. Indiana Jones 4 Lol, lykke til Uwe Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Du modererte deg Avid, syntes egentlig innlegget ditt var på sin plass. Riktig at noen kritiserer lynsjemobben, og gir alle oss som gladlig slenger oss med mobben en smule dårlig samvittighett. Selv om jeg kanskje er litt enig i lynsjemobb-greia, slang jeg meg på og signerte, kun fordi fyren bruker statskroner til å lage drittfilmene sine, penger som kunne vært brukt til langt bedre ting. Han har hatt det moro en stund, nå er det nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå