TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Squashfrykt, Infelise er skit redd for å spille squash. Mental Fysisk Ordblind Døv Hårtap Glattbarbert Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Fysiskhårtap. Meg på nåværende tidspunkt i livet. Vals Libanon Baby Pakketilbud Europall Håpløs Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Babyeuropall. Om noen år når fødestuene blir automatisert, så må hver baby flyttes av robotarm på en standarisert babypall ved forflyttelse. Krem Helvete Iguanadon Tante Jeksel Leukocytter Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Tantehelvete. Når min overvektige tante som jeg ikke har sett på en stund skal klemme meg så hardt at jeg nesten fiser. Middagstips Løgn Samba Brennmanet Rasist Ballsport Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Scarvo skrev (På 28.1.2020 den 19.44): Tantehelvete. Når min overvektige tante som jeg ikke har sett på en stund skal klemme meg så hardt at jeg nesten fiser. Middagstips Løgn Samba Brennmanet Rasist Ballsport Sambaløgn, en samba danser som forteller løgn. Fedme Vifte Kloakk Gjødsel Fløteis Hamskifte Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Gjødselvifte. Jeg bor ganske nærme en åker og gleder meg derfor ikke til våren og gjødslingstid kommer. Da kunne det vært greit å ha en vifte til å slippe stanken med. Lånekassen Tarantell Traktor Grizzlybjørn Sprettball Helsesøster Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Grizzlybjørntarantell, en tarantell og engrizzly har parret seg og fikk en hybrid. Hybrid Pytetrekk Lampeskjerm Vulkanutbrudd Motarbeidelse Jordbærsyltetøy Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Vulkanutbruddjordbærsyltetøy. Jeg foretrekker en vulkan som spruter syltetøy fremfor lava. Antivirusprogram Millionflax Xylofon Sverd Vinsj Røykutvikling Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Millionflaxrøykutvikling. Når man vinner 1 million i flaxlodd men klarer ved et uhell å legge det oppå stekeplaten slik at det tar fyr. Tannbørste Koronavirus Flyselskap Bolle Printer Sko Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Koronavirusbolle, samle inn absolutt alt av koronavirus mikrober og baker dem til en synlig bolle. Ducktape Dakimakura Dassrull Dusjen Dråpe Drone Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Dusjdråpe. En fremtidig miljøvennlig måte å dusje på. Snorking Snorkel Sirkel Tang Fang Bang Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Snorkingsnorkel, det å terge sinn kjære om natta med. Xylofon Dragsug Vannpumpe Gaffatape Røyk Innfrarød Endret 25. mars 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mars 2020 Del Skrevet 26. mars 2020 (endret) Xylofonrøyk. Denne karen hvis han blir enda kjappere. Bussholdeplass Tangent Frukt Bryting Isopor Korona Endret 26. mars 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Coronabryting, to karer bryter med vær andre med 1,5 meter avstand mellom dem. Tunge Rompehull Øye Tann Sjegg Tå Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Tungeskjegg. Nissefar og nissemor koser seg med litt klinings sent på kveld. Pirat Karate Kjøttkake Takrenne Brannmur Manual Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Kjøttkakekarate, man spiser ekstremt god kjøttkake. Den er så god at man blir helt spinnvill. Sjel Tannpirker Drømme LP-plate Kassetter Klær Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Drømmeklær. Klær som tilpasser seg temperaturen der du er. Ispinne Loftsluke Moteblad Rutsjebane Predikant Poker Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Predikantpoker, en ny type poker spill. Diagonalt Hanefar Hønemor Grisegutt Purka Egg Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Hanefargrisegutt. Noe jeg muligens kommer til å kalle min far hvis han en gang begynner å snakke med meg om sex. Kreativitet Potet Tepose Løytnant Teori Brettspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå