Scarvo Skrevet 14. november 2019 Rapporter Del Skrevet 14. november 2019 Kjønnkriminalitet. I enkelte land er det (dessverre) totalt forbud mot å skifte kjønn/legning dersom det er ønskelig. Forferdelig at noen enda følger slike regler i 2019. Spamming Batteri Bjørn Hotellrom Navnedag Syklubb 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. november 2019 Rapporter Del Skrevet 14. november 2019 Batteribjørn - Når bjørnen går tom for krutt, så er reserveløsningen her! Tikka Video Leken Kattehår Linjal Objektiv Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. november 2019 Rapporter Del Skrevet 14. november 2019 Kattehårtikka. Er det noe jeg ikke ønsker å finne i middagen min så er det kattehår. Og jeg eier ikke katt heller. Mellomrom Punktplassering Rockeband Blomstereng Lugar Potet Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. november 2019 Rapporter Del Skrevet 16. november 2019 Potetlugar - når man har med seg altfor mye poteter på hurtigruta. Gulrot Soverom Boyband Åker Bakrom Komma Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. november 2019 Rapporter Del Skrevet 16. november 2019 Kommaboyband - Culture Club med "Komma Chameleon" Återvinning Fullkornslefse Harv Smegma Glykogenlager Ugg Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. november 2019 Rapporter Del Skrevet 23. november 2019 (endret) Den får ikke jeg til. Jeg kjenner kun til en av de ordene, det er fullkornslefse. Det er akkurat en ord for lite. Mener jeg har vert bortig ordet ugg, men vet ikke hva det betyr. ??? Endret 23. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. november 2019 Rapporter Del Skrevet 23. november 2019 Skotøyfirmaet Ugg var i store økonomiske vansker, og kunne derfor ikke tilby de ansatte annet enn hjemmelagde fullkornslefser til lunsj. Høyttaler Gress Nabo Trommevirvel Millitærleir Taco Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. november 2019 Rapporter Del Skrevet 23. november 2019 Norge har sluttet å selge grønsaker, pga ekstremt dårlig kvalitet. Dermed må vi nå begynne med å spise Gresstaco. Helvete Himelskt Salt Surt Søtt Syrlig Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. november 2019 Rapporter Del Skrevet 24. november 2019 Helvetesurt. Meg når jeg synger i dusjen. Vannkoker Notatblokk Ringeklokke Racerbane Mani Parabolantenne Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2019 Parabolantennemani, i gammle dager hadde man det. Kondom Truse Levende Kjærlighet Vertsmor Grøt Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2019 Trusekjærlighet. Når du nekter å kaste underbuksa di, selv om den er hullete, slitt og skitten. Hammer Drill Sag Målebånd Malingspann Skrue Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2019 Hammerdrill, to i en, en hammer og en drill. Spiselig Magnet Ormehull Atombølge Legghår Kjønnshår Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2019 Spiseligkjønnshår. En ond men uskyldig spøk jeg gjerne kunne tenke meg å utføre mot noen. Neon Edelgass T-rex Albania Babybilde Beatboxing Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2020 Fortsetter vi her? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2020 Neont-rex, en skikkelig grønn glødende t-rex. Ostesaus Karamellpudding Saltkrystall Edelgass Rabarbrakake Kløpulver Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2020 Ostesausedelgass. En illeluktende gass jeg garantert kommer til å få ut av baken hvis jeg en gang spiser ostesuas. Energidrikk Flyttelass Ishockeydommer Barnål Klem Bleie Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2020 Energidrikkbleie, når man drikke dette da vil det renne ut med en gang, dermed må man bruke bleie. Dyne Binnd Shemale Halebein Likkiste Blemme Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2020 Likkistedyne. Vampyrer må jo også ha det komfortabelt når de hviler. Brannbil Politibil Ambulanse Tanks Gaffeltruck Løvetann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2020 (endret) Brannbiltanks, en ny type brannbil...branntaks. For at det skel ta enda fortere å slukke noe stort som brenner. Innvoller Varmebehandling Ørevoks Våt Hanekam Elefant Endret 12. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2020 Ørevoksvåt. Cirka 50% av alle jordens innbyggere er kvinner. Det er garantert noen av dem som tenner på ørevoks for å si det slik. Kautokeino Squash (sporten) Ramponering Frykt Krenke Demontering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå