SprengeMobil Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Brennmanetpepper - Det nye for å kvitte seg med brennmaneter? Twitter Sprayboks Hundemat ForsterkerFalukorv Kabel Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Hundematfalunkorv. En hver bikkje ville vel blitt overlykkelig over å få noe slikt slengt ned i skåla? Chernobyl Semitrailer Juletrefest Kanin Boksåpner Flytende Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Chernobylboksåpner - stående i hvert kjøkken i Tsjernobyl da byen ble ødelagt. Ordliste Lapp Svarteliste Deodorant Fiskesuppe Dataskjerm Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. september 2019 Rapporter Del Skrevet 14. september 2019 Dataskjermlapp. Noe jeg ofte finner på jobb-PC. Bråk Krangling Lommelykt Gevir Ulykke Kasse Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. september 2019 Rapporter Del Skrevet 14. september 2019 Bråkulykke - når et planlagt bråk ikke går som planlagt! Kjetting Stift Jakke Boxer Brev Gebiss Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. september 2019 Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 Gebisskjetting. Et billigere dog mindre praktisk alternativ. Skolesekk Selskap Hysj Løpetur Kastanjetter Ål Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. september 2019 Rapporter Del Skrevet 19. september 2019 Skolesekkselskap - Det alle på skolen er med på unntatt 1. klassinger! Muffins Passer Høyttaler Platespiller Sigarett Bevissthet Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. september 2019 Rapporter Del Skrevet 20. september 2019 Muffinsbevissthet. Nå er jeg bevisst på at jeg skulle hatt en muffins eller to å tygge på i kveld. Blekkpatron Skilpadde Flis Tå Tankegang Utleie Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Rapporter Del Skrevet 20. september 2019 Flisutleie - for folk som virkelig ønsker smerte! Auu... Stol Negl Lampe Nettbrett Kadaver Ovn Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. september 2019 Rapporter Del Skrevet 20. september 2019 Ovnkadaver. Kremering. Leverpostei Nys Tango PR-koordinator Løpetur Saks Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. september 2019 Rapporter Del Skrevet 22. september 2019 Saksløpetur - dette er jo livsfarlig! Dette blir som i "løpe med saks". Tiss Søppel Linjal Onani Gravstein Magnesium Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. september 2019 Rapporter Del Skrevet 22. september 2019 Gravsteintiss. Jeg tar på meg ansvaret å tisse på graven til enkelte mennesker. Banjo Legokloss Mus Vekkerklokke Sosionom Brennstoff Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. september 2019 Rapporter Del Skrevet 22. september 2019 Legoklossbanjo - Hvordan skal man holde strenge på plass da? Honning MåneBeholder Batteri Mutter Knapp Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. september 2019 Rapporter Del Skrevet 23. september 2019 Honningmåne. Og jeg som alltid har trodd at månen er laget av ost. Smerter Inngangsdør Ringeklokke Brev Veske Smil Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. september 2019 Rapporter Del Skrevet 23. september 2019 Smilveske - når man er en så stor fan av Smil at man har meg seg mange ruller Smil i en veske på tur. Melkerull Tanklokk Rike Klump Snus Jente Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. september 2019 Rapporter Del Skrevet 24. september 2019 Snusjente, ei jente snuser for ekstremt. Løvbær Spærm Utflod Negel Saltsyre Marmor Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2019 Rapporter Del Skrevet 25. september 2019 Spermutflod. Sprengemobil når han endelig fullfører 1 måned uten ronk-prosjektet sitt. Illebefinnende Tråler Vorte Skranke Parabolantenne Brillepuss 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. september 2019 Rapporter Del Skrevet 26. september 2019 Spermutflod. Sprengemobil når han endelig fullfører 1 måned uten ronk-prosjektet sitt. Illebefinnende Tråler Vorte Skranke Parabolantenne Brillepuss :rofl: :rofl: Trålerskranke - Når man må sjekke inn for en sjelden tur med en tråler. Stearinlys Nøkkelring Skrujern Sigarettpapir Kombinert Galakse Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. september 2019 Rapporter Del Skrevet 26. september 2019 Kombinertskrujern, en skrujern som har multig fungsjoner. Galskap Latskap Sinnsyk Banan Radio Rotor Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. september 2019 Rapporter Del Skrevet 29. september 2019 Bananradio - programlederne er bananer i pyjamas, og spiller kun musikk fra Banana Airlines. Vegemite Brilleglass Jegergryte Muggbolle Sausjevner Klossmajor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå