TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2019 Gnistavhengighet, gni to flint steiner mot vær andre resten av ditt liv. Hamburger Smak Stinkdyr Fordøyelse Kjønnsorgan Brystmelk Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2019 Kjønnsorganhamburger - Hamburger lagd av peniser, høres ut som å være inspirert av det Armin Meiwes gjorde. Videokassett Brusboks Trommeskinn TV Bøtte Teip Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2019 Brusboksbøtte. Praktisk sted å samle panten i når panteposten blir full. Førstehjelp Blekk Skrekk Sjakkbrett Sang Elg Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2019 Sjakkbrettskrekk, ekstremt redd for å tape i sjakk. Bleie Sjokkolade Avocado Kondom Utflod Mensen Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2019 (endret) Sjokoladeutflod - når man har sex og begge har sjokoladefetisj! Da bruker de melkesjokolade, sjokoladesaus, og sjokoladen de syns ser mest sexy ut. Gjest Sitronsaft Faktor Rop Helvete Jentetruse Endret 25. juli 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2019 (endret) Helveterop. Meg når jeg prøver å ta over lekeplassen men en annen bruker kommer inn å ødelegger Tunge Mikrofon Øl Rekord Sjakal Tinnitus Endret 26. juli 2019 av Mr supergomp 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2019 Øltunge - når man drikker så mye øl. Forsikring Asfalt Glidelås Merkelapp Utukt Harpe Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2019 Harpeforsikring, når man har lånt tonnevis med harper og vært uheldig med dem alle. Pålitelig Sjappe Mageproblem Migrene Hestemøkk Kattetiss Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2019 Mageproblemmigrene. Meg når jeg hadde svineinfluensa. Byggstøv Tamburin Brannskade Synagoge Hoppeball Vaskepulver Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2019 Hoppeballvaskepulver - når du har hoppet i gjørme at det finnes et eget vaskepulver for hoppeballer. Sugerør Nettbrett Omelett Taco Melk Fotball Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2019 Fotballtaco. Da kombinerer jeg to av mine favorittaktiviteter: Fotball og taco. Elsk! Takvindu Nazist Ferieplan Dagligvare Fotsopp Rap Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2019 Takvindufotsopp, fotsoppen din er så krafig at den begynner å sette seg på objekter. Fenrik Kløe Hår Penisring Tarmen Arm År Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2019 Penisringkløe - når man tar på en 100 år gammel penisring på kuken og etter sex, så klør det så rundt kuken. Label Armbryst Julekule Juli Xbox Kamferdrops Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2019 Julekulexbox. Når man ikke finner julestjerna tar man det nærmeste man finner og setter i toppen av treet. Røyk Reinsdyr Rakett Russer Rap Ritvalin Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2019 Raprøyk - Svært mange rappere røyker, deriblant Post Malone. Kikkert Måned Hviletid Retur Jente Bruksanvisning Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2019 Rapporter Del Skrevet 5. august 2019 Bruksanvisningjente. Noe en viss forumbruker sikkert ville kost seg med i senga Hai Direktør Avlastning Heroin Varetelling Bagett Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2019 Rapporter Del Skrevet 5. august 2019 Heroinbagett - noen luringer har putta heroin i deigen, slik at du får heroinbagett. Bolle Morfin Hockeypulver Viskelær Bjelle Skolisse 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2019 Rapporter Del Skrevet 5. august 2019 (endret) Hehe den lo jeg av Viskelærbolle. Slik smaker bollene man kjøper på Kiwi. Rekesalat Kambodsja Rose Lek Tåke Nøkkelhull Endret 5. august 2019 av Mr supergomp 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2019 Rapporter Del Skrevet 6. august 2019 Rekesalatlek - Når småbarn finner smutthull i regelen "det er ikke lov å leke med maten". Gitar Papir Glidemiddel Parafin Sofa Reim Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Rapporter Del Skrevet 7. august 2019 Papirgitar, hva skal man si til denne her. Navnet sier seg selv her. Dassrull Sandwich Habanero Skrekkslagen Sjokkkerende Vannmelonfrø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå