SprengeMobil Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Rødspritgamer - når man taper samtlige ganger på Fortnite! Tiss Stein Regn Tursti Ballong Feber Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Tisstein. Gå til legen! Du har sannsynligvis fått en nyrestein. Kalkulator Kakerlakk Kakao Kåthet Ku Kristendom Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Kåthetkakao - Kakao med sæd i. Snørr Isolasjon Emoji Pollen Horn Pil 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Pollensnørr. Mr supergomps erfaringer på store deler av våren. Januar Jernbane Juletre Jubelsalami Jehovas Jordbær Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Jernbanejanuar - Vinterens store eskapader! Stikkord Krølltang Skole Kart Natt Programoversikt Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Programoversiktkrølltang - alternativt navn for konsulenter. Strømlinjeformede prosjekter ender ofte opp med krøll på linja hvis for mange eksperter skal blande seg inn. Utveksling Innsigelse Retorikk Sammenføying Kronikk Pragmatikk Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Utvekslingretorikk - hæææææææ? Forståelse Tull Understreking Farge Lyselysegrå Umulig Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Umuligtull. Enkelte tråder på forumet. Lånekassen Pizzabuffet Ekorn Tørkepapir Skrujern Lysbryter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Lysbryterpizzabuffe, en lysbryter som både skrur på lyset og serverer deg pizza. Organisk Levende Kjønnsorgan Rumpe Snakkende Tunge Hånd Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Rumpehånd - det man får når man fingrer partneren sin 100 ganger. Twitter Kaos Kjetting Automatgir Slitasje Konstruksjon 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Twitterkaos- Donald Trump. Sminke Småstein Glasskår Forsinkelse Fis Skrik Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Glasskårfis - Kombinasjonen av noe skarpt og noe ekkelt. Justismord Teppe Lasagne Sokk Kreft Tannkrem Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Lasagnekreft. Jeg spiste lasagne i går. Håper ikke jeg ender opp med kreft. Kanin Matte Zalo Kattesand Ordbok Orakel Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Lasagnekreft. Jeg spiste lasagne i går. Håper ikke jeg ender opp med kreft. Kanin Matte Zalo Kattesand Ordbok Orakel Det gjorde jeg også, spydde senere på dagen. Zaloordbok - ordbok for de som bruker Zalo. Husk: en dråpe er nok! Katt Bilde Tannfe Krangel Umulig Handlekurv Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. juni 2019 Del Skrevet 29. juni 2019 Tannfekrangel. Når han treffer på et barn som helst vil beholde tennene sine selv. Familie Sykehus Bergen Jaktstart Tresteg Skilpadde Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. juni 2019 Del Skrevet 29. juni 2019 Sykehusjaktstart - som går ut på å løpe fra Haukeland universitetssykehus til Oslo universitetssykehus. AIDS Bæsj Kabelkutter Politigomp Herpes Katteleke Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 AIDSHerpes. Noe jeg ikke engang unner min verste fiende. Leketøy Harpiks Pizza Kineser Bakterie Avis 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Pizzaavis - Se for deg den nye avisen til Pizzabakeren som heter "Pizzabakeren Tidende". Frimerke Bortkastet Halsdrops Grøt Glasskår Tang Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Grøttang - spiseredskap til grøten som ble kokt litt for lenge Bok Håndtak Flenge Troll Lykt Dame Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Boklykt - noe man trenger for å lese når det ikke er så lyst. Klesskap Serviett Pizzasaus Trompet Ukulele Hammer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå