Scarvo Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Skjelett-penis. Steinhard. Melding Lårhøne Båre Middagstips Tannlege Slange Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2019 Tannlegeslange - Blir redd når jeg blir kalt inn til time! Vann Dans Bokstav Inngang Onani Holme Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2019 Onanidans, en utenomjordisk vesen pleier altid å danse den dansen før det vesnet skal onanere. Brilleslange Solhatt Saltsyre Lakris Vulva Kapsler 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2019 Lakrisvulva. Når man skal utføre oralsex på sin kjære, og man kjenner en uventet duft av lakris jo lenger ned man kommer. Lukt Magi Flaskepost Avis Bombetrussel Oter Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2019 Bombetrusselavis - Bombetrusselposten Klubb Bunn Svane Ryggrad Popkorn Kumøkk Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2019 Popkornklubb. Jeg er med! Her diskuterer man forskjellige typer, beste poppemetode osv osv. Kulde Postkasse Mandag Busstopp Tanntråd Gass Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2019 Kuldebusstopp - det blir så kalt å vente på bussen at man må kle på seg bra mye! Utklippstavle Dobbelposting Tannpirker Vei Bankkort Termometer Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2019 Bankkortdobbelposting. Når man uheldigvis publiserer bilde av bankkortet på sosiale medier, og enda en gang når man desperat prøver å slette. Hyttekos Maleri Nødutgang Juletre Fis Mugg Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Nødutgangfis - det blir vanskelig å rømme fra brannen når det stinker så fælt! Tull Brus Avføringsmiddel Skjerm Tallerken Pass Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Avføringsmiddeltallerken - Askitt Munkholm Avløp Benkpress Troll Innbrudd Advokat Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Munkholminnbrudd - oppstår i mange butikker da det ble funnet ut at det faktisk er alkohol i Munkholm! Kabel Lastebil Skrue Kurv Sko Taske Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Lastebilkurv. Lite effektiv varelevering når man kun har en kurv i grillen til å putte varene oppi. Handicaptoalett Nys Treskjærer Dopapir Meldekort Tidspunkt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2019 Meldekoertdopapir, hvis man går tom for dopapei. Demon Gris Penis Fitte Traktor Gravemaskin Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2019 Gravemaskinpenis - gravemaskinen må jo pisse når man har gravd og styrt i hele dag! Flaggstang Bibliotek Lån Krukke Aksel Speil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2019 Flaggstanglån. Jeg har ikke flaggstang selv så jeg låner den store ved rådhuset og planter utenfor døra mi. Ipod Romvesen Romerriket Armbånd Katastrofe Brødkniv Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2019 Brødkniv-iPod - DAB+ radioen er ødelagt, og da må du jo høre på musikk mens du skjærer brød! Planke Joik Del Glass Underskrift Ødeleggelse Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2019 Underskriftødeleggelse. Når jeg er i rage-humør og vil ødelegge noe men må søke om kommunens tillatelse først. Danske Lommemann Ulykke Tråler Badevekt Fiskepinner Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2019 Lommemannulykke Når Erik Andersen glemmer å klippe hull i lommene sine. Mikroskop Australia Blogg Hund Snute Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2019 Mikroskopblogg - Man blogger for lite, og derfor veldig lite følgere! Veldig små bilder som følge. Kost Bein Skap Panelovn Tyskland Kors Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2019 Tysklandkors. Jeg har et kors rundt halsen nå som jeg kjøpte i Tyskland for noen år siden Reise Toalettpapir Jekketralle Håndkle C-vitaminer Undergrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå