TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 (endret) Hurtigrutegenser. Jeg får gratis tur med skipet hvis jeg hjelper til med promotering, blant annet med å gå med en slik genser på meg. Alltid måtte dusje sammen med andre, eller alltid måtte lese en bok sammen med andre? Svært dere skal karve sånn, spesielt Mr-SG. Med andre ord, feil tråd. Endret 11. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Hurtigrutegenser. Jeg får gratis tur med skipet hvis jeg hjelper til med promotering, blant annet med å gå med en slik genser på meg. Alltid måtte dusje sammen med andre, eller alltid måtte lese en bok sammen med andre? Husk seks nye ord Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Idiot Frekk Uhøflig Heis Førsteklasse Utdanning Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Førsteklasseheis - Stor utsikt og avgift også! Papir Skuffelse Lyktestolpe Skiboks Butikk Vindu Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Vinduskuffelse. Hver gang jeg går forbi et butikkvindu og innser at jeg har dårlig råd til å kjøpe nye ting. Mote Såpebobler Auschwitz Skogbrann Fedme Bankkonto Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Motebankkonto - Du er på motetrender hele tiden at man trenger en egen motebankkonto! Fjernkontroll Monitor Avis Brille Kasse Pokal Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Brillefjernkontroll. Det hørtes veldig praktisk ut hvis man fks ikke finner brillene. Printer Kode Sykkel Mais Disney Isolasjon Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Printerkode - Du har skrevet ut så mye bilder at det innføres en lås på den! Band Penn Ryggsekk Flaskepost Ivrig Sko Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Ivrigryggsekk, en levende ryggsekk som er for ivrig for å dra på tur. Veske (Noe flytende) Halebein Ponni Stratosfæren Ris (Å få ris på rompa) Dakimakura Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Veskeris - jeg vet ikke helt hva det er. Skje Rein Stearinlys Lader Eske Fengsel Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Stearinlysfengsel. Intime kvelder i fengselet. Satelitt Scene Samba Rusmisbruker Bistand Sopp Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Satelittscene - Denne løsningen EBU tilbød den russiske kringkasteren Pervyj kanal satelittframføring av Russlands bidrag i 2017; "Flame Is Burning" av Julija Samojlova. Pervyj kanal kalte dette et rart forslag. Eurovision Tull Ferie Kam Linse Papir Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Papirkam, ny type kam som er laget av papir. Sjokoladebar utgave: Stratos Lion Hobby Troika Snickers Japp Mars Smash Daim Twix Bounty Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Snickerssmash. Får vann i munnen bare ved å tenke på det. Iskremfabrikk PR-stunt Låve Hockeyskøyte Sykkelverksted Xylofon Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Låveiskremfabrikk - æsj! Høy oppi isen er ikke bra! Kattesand Drikkeflaske Snø Føre Impulskontroll Øyedråper Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Øyedråperdrikkeflaske. Når man trenger mer enn bare en liten dråpe. Zalo Turistguide Bruksanvisning Handlevogn Brannstasjon T-skjorte Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Handlevognbruksanvisning - Kundene trenger hjelp om hvordan de skal bruke en handlevogn når de kommer inn på Rema 1000. Sol Løp Avstikker Deksel Kattebæsj Vifte Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Kattebæsjvifte. For en jævlig ond spøk å legge en kattebæsj foran en vifte. Tenk lukta! Snus Sky Flaxlodd Fugleskremsel Åker Mummitroll Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Åkermummitroll - Trine Skei Grande Afrika Tesla Pondus Hijab Krutonger Samekniv 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Teslakrutonger - du får støt på tunga med en gang du tar en bit av krutongene! Elon Musk liker Teslakrutonger! Sportsdrikk Nøkkel Bass Egypt Tak Husvegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå