SprengeMobil Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Bjørnelorttomgods - Tomgods ender opp med en bjørn har vært inne der. Under Glatt Nysnø Sete Sand Hundbæsj Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Glattsete - tronen som justisminister. Det blåser på toppene, og når setet er glatt så glir man av fortere enn svint. Innvandringspolitikk Muslimhat Selvmordsbomber Terrorist Minoritetsbakgrunn Koranen Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Innvandringspolitikkselvmordsbomber - vil unngå all politikk! (lengste ordet vi har hatt i denne tråden noen gang?) Juice Gulv Binders Vei Gjørme Busk Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Gulvbusk, blir det når man har glemt å lute ugress, før det ble bygd. De Fe Be Tå Rå Å Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Råtå - når du ikke har vasket tærne og tørket dem i sola. PC Tusj Ryggsekk Gardin Kalender Dans Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Kalenderdans. Når jeg ser på kalenderen og innser at jeg har fri noen dager. Bråk Svane Tørkerull Kiste Saksbehandler Blomsterbutikk Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Tørkerullkiste - egen begravelse for tørkerull! Senere må vi begynne med dorull! Nerve Paprika Gnom Radio Kondom Bass Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Radiopaprika - Red Hot Chili Peppers Flukt Steroider Mikrofon Epilepsi Ekkokammer Knekkebrød 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Knekkebrødmikrofon - ASMR. Orgasme Bly Skiflyging Ørepropper Katt Deodorant Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Deodorantorgasme, bli for ivrig å bruke deodorant. Dildo Kasettspiller Konsoll Analplugg Ytrefile Indrefile Pålitelig Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Dildokonsoll - Xdildo One. Kasett Kjøkken Glatt Brød Kattehår Glass Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Brødkattehår. Ekstra smaksingrediens. Mas Livbøye Flagg Steikepanne Brannøvelse Fløyte Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Livbøyeflagg - Røde Kors sitt nye flagg? Kjærlighet USB Kvittering Vann Høyttaler Mel Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Vannkjærllighet. Det nyeste i godterihylla. Smågodt Parkeringsbot Maleri Tema Snøbyger Banneord Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Parkeringsbotbanneord - Når man får en skyhøy bot at du sier til parkeringsvakta "Parkeringbitch". Terning Solbrille Karri Banan Brødrister Netthandel Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Karribanan. Det bør krydre opp noe jeg ellers ikke kan fordra. Sprengemobil DarkSeeds Arizona Supergomp Pliscin Macverk Hvis den over blir for vanskelig så tar jeg med noen vanlige ord under som dere heller kan velge. Nedlasting Søppeldunk Rev Marihuana Stopp-skilt Sokk Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 SprengeMobilSupergomp - en kjent duo innen diskusjon.no! Katt Førerkort Linjal Øl Monopol DVD Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Monopol-førekort. Det gir deg ekstrakast slik at du fortere kan komme deg rundt brettet. Ludo Olsenbanden Barnevogn Tråler Oljeplattform Lyspære Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Olsenbandenbarnevogn - Barnevogna fra den første filmen Olsen-Banden (1969). Hurtigrute Rubikskube Plate Ladekabel Kulde Genser Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Hurtigrutegenser. Jeg får gratis tur med skipet hvis jeg hjelper til med promotering, blant annet med å gå med en slik genser på meg. Alltid måtte dusje sammen med andre, eller alltid måtte lese en bok sammen med andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå