MrL Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei, sitter med et veldig snålt problem her nå. Først i går startet det, musa har begynt å fucke seg opp skikkelig. Når jeg skal f.eks trykke på å stenge et vindu, start knappen eller hvilken som helst knapp, funker det plutselig ikke, jeg kan trykke og trykke uten at noen ting skjer! Samtidig kan jeg trykke på win knappen på tastaturet, og den popper opp med en gang, så må være noe med musa/innstillinger eller noe rart. Jeg må bare trykke på vilt på CTRL-AlT-Del eller noe annet for å får å kunne trykke igjen, men så kommer problemet bare et par sekunder etterpå. Akkurat f.eks i dette sekund skjer det igjen, jeg kan trykke på hva jeg vil innenfor internett siden, altså linker osv, men å lukke vindu, trykke på startknappen, bytte fane osv går ikke. Har prøvd med to forskjellige logtech muser, og har samma problemet. Noen som i det hele tatt har peiling på hva problemet er? Er så utrolig irriterende at jeg snart blir gal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå