ducA Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hallo der folkens. Jeg lurer på om det er mulig at bios kan forårsake nvidia driverproblem?? for en stund tilbake kjøpte jeg meg ett Asus Striker II Formula som jeg fikk bluescreen på veldig ofte, enten var det noe med driveren eller usb portene som regel som forårsaket disse bluescreensa, etter jeg oppdaterte til 1101 eller hva nå den bios jeg oppdaterte til har jeg ikke fått en eneste bluscreen av noe slag og ikke det der at driveren resatte seg selv p.g.a ett eller anna problem, før jeg oppdaterte bios fikk jeg de bluescreensa om driver og usb som nevnt og den reseting greia av driver på vista og etter bios oppdatering ingen problemer what so ever. Hvordan er dette mulig?? Lenke til kommentar
a-z Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 jeg har noe av det samme problemet. I en annen post jeg har på skjermkort, skriver jeg at jeg får bluescreen hver gang jeg oppdaterer driver til GX2. det er bare driveren som fulgte med som funker. lurer på om en oppdatering av BIOS kan være løsningen på problemet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå