Formica Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Tenkte jeg skulle teste ut dette spillet online. Men det jeg lurer på er om du kan være terroristene? Dette ville vært uber gøy! Lenke til kommentar
Raga Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Du spiller 2 team. Enten Ghost eller terrorist. Mest populære spill er enten attack/defence, eller Hamburger hill. Våpnene er de samme for begge lag. Vil du spille terrorist i sp eller coop finnes det mods for dette. Sjekk http://www.ghostrecon.net/ . Tror modded heter Band of brothers. For en konge-server uten mods, men med begge exp-packs sjekk ut ip 195.225.8.196. Velkommen, og jeg skal grise deg 8) . Husk å skifte navn i options/multiplayer Lenke til kommentar
Formica Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 OK. Takk for svar. Men no har ikke jeg lastet ned noe siden dette spillet kom ut. Hvilke modder, patcher er vits i å laste ned? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 1.4 er siste patchen, men du må ha 1.3 eller Island Thunder installert før du kan installere 1.4 patchen. En mod som er kan være verdt og prøve er War of Infamy 2.0. WWII mod til GR som er meget bra! Les mer om GR/DS/IT, patcher, o.l. her! Og du kan lese mer om War of Infamy her! Har du ikke Desert Siege eller Island Thunder, anbefaler jeg deg å skaffe de! Evt. kjøp Ghost Recon Complete pakka; originalen + DS og IT til "vanlig" pris for ett spill. Lenke til kommentar
Raga Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 WoI er kongebra. Vet du om noen servere som spiller denne fast? Lenke til kommentar
Formica Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Ja det er det som er så eitranes irriterende! Først kjøpe jeg vanlige ghost recon. Et par uker etter ser jeg denne pakken til samme prisen som jeg betalte. Lenke til kommentar
Formica Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Det står jo at den 1.3 patchen kun er for engelsk og us versjon only. Hva skal dette bety da? Lenke til kommentar
Raga Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du har (sannsynligvis) engelsk/us versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå