Gjest gutt16 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei. Er litt usikker på om dette er riktig forum, men det får tiden vise:) Jeg er en gutt på 16 år som har hatt som mål å legge på meg litt både på grunn av vekt og størrelse. Dette har jeg klart, men har bare blitt fetere rundt magen. Nå lurer jeg på hva jeg må gjøre får å legge på meg litt rundt armer og ben?(armer er viktigst.) Trening er for tiden ikke et alternativ siden jeg ikke har både tid og krefter til det. Håper noen har noen gode råd til meg Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Så du vil bare legge på deg fett? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvis du vil ha "tykkere" ben og armer så tror jeg ikke det finnes så mange andre måter å gjøre dette på enn å trene opp muskulaturen og å spise masse underveis. Det at du bare blir tykkere rundt magen når du spiser er jo fordi du ikke trener. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Så du vil bare legge på deg fett? Riktig. Helst uten å legge på meg mer rundt magen, men bare armer og ben. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Så du vil bare legge på deg fett? Riktig. Helst uten å legge på meg mer rundt magen, men bare armer og ben. Tror ikke det er mulig. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Trene mer muskler i armer og bein er vel eneste alternativet jeg kan se? Eller bare legge på deg generelt, men det er da ikke helt å anbefale... Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det er umulig å bestemme selv hvor fettet skal legge seg. Du kan evt legge inn silikon i armene eller trene de. Jeg vill gått for alternativ 2. Lenke til kommentar
Gjest gutt16 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Trene mer muskler i armer og bein er vel eneste alternativet jeg kan se? Eller bare legge på deg generelt, men det er da ikke helt å anbefale... La oss nå si at jeg begynner å trene. Blir de større når de er så tynne? Har jo ikke noen å få muskler av. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Haha.. Ja altså. Tren de, 1-2 ganger i uka. Spis mye mat så vokser de nok skal du se. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Som sagt tidligere i tråden kan du ikke selv bestemme hvor du skal legge på deg. Heller ikke hvilket fett du skal ta av når du slanker deg (såkalt punktslanking). Det du kan gjøre er å spise sunt, i tillegg til å trene og trene ekstra på de musklene du vil ha større. Med kosttilskudd trenger ikke dette å bli så veldig vanskelig heller. Ta en tritt på treningstrådene her inne, så finner du mye tips. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bare ikke gjør tabben med å trene kun biceps. Tren også triceps. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Var det ironisk? Du mener at han skal komme seg på et gym og bare trene isolasjon på armene? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg mener ikke at han skal på et gym i det hele tatt jeg. Han kan trene hjemme isolasjons øvelser på biceps og tricpes. Beste forslaget siden han i grovbunn ikke har tid til trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå