Gå til innhold

Greit abo med gratis sms

Anbefalte innlegg

jeg bruker mobiln til sms for det meste, og med det jeg har nå så får jeg en regning på 1,5k bare på sms...

så er det noen som vet om det er noen spessielle abo som er spessielt "laga" for store mengder sms og sammtidig lav måndeds pris? (sender sikkert i underkant av 2000 sms pr mnd)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Både Telenor & Netcom tilbyr abonnoment som man sender så mye SMS\MMS man har lyst til for en fast måneds pris. Ca. 300,- pr månde.

* Netcom - Fritext

* Telenor/Djuice Nonstop

- Begge tilbyr også slike "SMS pakker" som nevt ovenfor.

Telenor:

* SMS addict, 3000 SMS per mnd for kr 199. Tilgjengelig for alle djuice postpaid abonnement (ikke djuice control)

* SuperSMS, 2000 SMS per mnd for kr 199. Tilgjengelig for alle Telenor postapaid abonnement.

* SMS 250, 250 SMS per mnd for kr 89

* SMS 100, 100 SMS per mnd for kr 39

Les mer.

Netcom:

* SMSmania - 2000 SMS for kr 200,-

Les mer.

Lenke til kommentar
- Både Telenor & Netcom tilbyr abonnoment som man sender så mye SMS\MMS man har lyst til for en fast måneds pris. Ca. 300,- pr månde.

* Netcom - Fritext

* Telenor/Djuice Nonstop

- Begge tilbyr også slike "SMS pakker" som nevt ovenfor.

Telenor:

* SMS addict, 3000 SMS per mnd for kr 199. Tilgjengelig for alle djuice postpaid abonnement (ikke djuice control)

* SuperSMS, 2000 SMS per mnd for kr 199. Tilgjengelig for alle Telenor postapaid abonnement.

* SMS 250, 250 SMS per mnd for kr 89

* SMS 100, 100 SMS per mnd for kr 39

Les mer.

Netcom:

* SMSmania - 2000 SMS for kr 200,-

Les mer.

Er det slik at Telenor sine nye sms-tjenester blir tilgjengelig 1.Mai?

Lenke til kommentar

Kontakt Telenor kundeservice på 09000 eller gjennom kontaktskjema så kan du får de forskjellige sms-pakkene allerede i dag. Du kan også gå til forhandler og bestille, det fungerer bare ikke å legge til som tjeneste gjennom "Mine sider" enda. Jeg fikk sms-pakken med 250 sms til 89 kr mnd i slutten av mars, gjorde det ved å ringe 09000.

Lenke til kommentar

Her kommer det helt ann på hvor mye sms du sender i mnd. Tele2 Snakkis er akk kommet.. For 199 kr mnd kan man ringe 3000 min til ALLE mobiler i hele norge + 100 sms ink hver mnd. 49øre etter dette, så her har du ett perfekt abo for litt sms og mye tlf samt.

Men skal du sende over 700 sms i mnd så lønner det seg med Nonstop er Free txt fra netcom

Lenke til kommentar

Istedenfor å opprette ny tråd, hiver jeg meg bare inn på her.

Det er et sånt forferdelig stort "virrvarr" (utvalg) og unike kombinasjoner med mobilabonnementer som eksisterer på markedet idag. Jeg aner ikke hva mitt neste steg skal bli, da konkurransen på lave priser er enormt.

Ifjor sommer skiftet jeg mobil abonnement fra Djuice Ring Kontant til Chess Kontant, og det tjente jeg på. Men hva kan jeg gjøre pr dags dato for å tjene enda mer? Lønner det seg å velge fastpris pr måned eller lave priser på billige abonnementer hver måned i kobinasjon med fri venner/x antall sms til x antal kr/ og lignende.

Any ideas?

Lenke til kommentar

Det er et sånt forferdelig stort "virrvarr" (utvalg) og unike kombinasjoner med mobilabonnementer som eksisterer på markedet idag. Jeg aner ikke hva mitt neste steg skal bli, da konkurransen på lave priser er enormt.

Ifjor sommer skiftet jeg mobil abonnement fra Djuice Ring Kontant til Chess Kontant, og det tjente jeg på. Men hva kan jeg gjøre pr dags dato for å tjene enda mer? Lønner det seg å velge fastpris pr måned eller lave priser på billige abonnementer hver måned i kobinasjon med fri venner/x antall sms til x antal kr/ og lignende.

Any ideas?

Kan hjelpe deg! Først noen enkle spm.

1.Du bruker kontaktkort hos Chess idag? Hvis ja, noe spesiell grunn til kontantkort og ikke et vanlig abo?

2.Hvor mye bruker du på en måned?

3.Hvor mye sms sender du ca. pr. dag?

4.Tenkte å kjøpe deg en telefon i nærmeste fremtid?

5.Hva som er mest viktig for deg anngående mobilbruk, tenker da på noen tjenester som er viktig?

Svarer du på disse enkle spørsmålene så skal jeg hjelpe deg! ;-)

Lenke til kommentar

Og et tilleggspørsmål som kan føre til enda mer hjelp, har du noe oversikt over hvor de du har mest kontakt med gjennom mobilen er kunder? Slik at man kan ta med vennetjenester/venneabonnement i vurderingen.

Lenke til kommentar

Any ideas?

Kan hjelpe deg! Først noen enkle spm.

1.Du bruker kontaktkort hos Chess idag? Hvis ja, noe spesiell grunn til kontantkort og ikke et vanlig abo?

2.Hvor mye bruker du på en måned?

3.Hvor mye sms sender du ca. pr. dag?

4.Tenkte å kjøpe deg en telefon i nærmeste fremtid?

5.Hva som er mest viktig for deg anngående mobilbruk, tenker da på noen tjenester som er viktig?

1. Jeg er under 18 år og går første år på videregående (student), derfor bruker jeg kontantkort, men kanskje når jeg har funnet det perfekte abonnement etter dette, kan litt snakk og prat med foreldrene mine kanskje føre til et abonnement, så lenge det blir billig!

2. Forbruket den siste måneden (30 dagene) ligger på:

1 MMS - 1,89 kr

14 samtaler i norge (00:03:27) -4,45 kr

495 SMS (Minst 500 SMS i måneden) -236,16

3. SMS per dag kan være fra 10-100.

4. Siden jeg bruker Chess X-ONE som mobiltelefon, regner jeg med at jeg må kjøpe ny mobiltelefon hvis jeg skal ha et annet abonnement enn Chess.

5. SMS og samtaler er viktig. Eventuelt MSN som tjeneste.

Lenke til kommentar

Siden du er under 18 må abo stå på noen andre. Det er ikke noe problem med det, du kan selv stå som bruker så du kan da velge om du skal komme i opplysning eller ikke. Det vil også si at da du blir 18 og du står som bruker kan du gå inn på Elkjøp (feks) å ta over mobil abo uten problem.

Hvis du ser mer etter kontantkort er Tele2 Kompis Kontant ett greit abo siden med det ringer du gratis til alle tele2 kunder i norge/sverige. Men dette kommer jo veldig ann på om du ringer mye til tele2 kunder eller ikke..

Tele2 Kompis Kontant får man ennå ikke kjøpt i butikk eller ladet i butikk. Siste status fra Tele2 er at dem jobber med dette, men kan ikke gi oss noe tid på dette. Så nå vil det kun funke å bestille dette på tele2.no og samme med å lade opp korte ditt...

Jeg ser du ringer lite og sender en del sms.. Greit å hvertfall ha ett abo som kanskje kan gi deg en lav sms pris noe tele2 champion gjør! Hvis du ringer litt å får kanskje en regning på ca 3-500 kr i mnd er Tele2 sitt nye abo snakkis for deg. Det koster deg 199 kr pr mnd. men da får du 3000 min å ringe for i mnd til ALLE mobiler i hele norge, det er også ink 100 sms pr mnd. Dette er markedes beste abo for de som ringer en del.

Prise etter de 3000 min i mnd ( Noe som er litt over 1 time 10min pr dag) vil prisene være som dette: http://www.tele2.no/privat/mobil/abonnement/snakkis/

Fordelen med å velge Tele2, telenor eller netcom er at du får MYE bedre priser på mobil hvis du ønsker å binde deg ! Chess mobile selges ikke i noen butikker å må derfor handles over nette, noe som ikke gjør det så lett med service osv..

Lykke til med valget ( Bare å spørre hvis du føler det er noe du vil ha mer info på. Eller kanskje du tenkte litt mer på ett annet type abo.)

Lenke til kommentar
Siden du er under 18 må abo stå på noen andre. Det er ikke noe problem med det, du kan selv stå som bruker så du kan da velge om du skal komme i opplysning eller ikke. Det vil også si at da du blir 18 og du står som bruker kan du gå inn på Elkjøp (feks) å ta over mobil abo uten problem.

Hvis du ser mer etter kontantkort er Tele2 Kompis Kontant ett greit abo siden med det ringer du gratis til alle tele2 kunder i norge/sverige. Men dette kommer jo veldig ann på om du ringer mye til tele2 kunder eller ikke..

Tele2 Kompis Kontant får man ennå ikke kjøpt i butikk eller ladet i butikk. Siste status fra Tele2 er at dem jobber med dette, men kan ikke gi oss noe tid på dette. Så nå vil det kun funke å bestille dette på tele2.no og samme med å lade opp korte ditt...

Jeg ser du ringer lite og sender en del sms.. Greit å hvertfall ha ett abo som kanskje kan gi deg en lav sms pris noe tele2 champion gjør! Hvis du ringer litt å får kanskje en regning på ca 3-500 kr i mnd er Tele2 sitt nye abo snakkis for deg. Det koster deg 199 kr pr mnd. men da får du 3000 min å ringe for i mnd til ALLE mobiler i hele norge, det er også ink 100 sms pr mnd. Dette er markedes beste abo for de som ringer en del.

Prise etter de 3000 min i mnd ( Noe som er litt over 1 time 10min pr dag) vil prisene være som dette: http://www.tele2.no/privat/mobil/abonnement/snakkis/

Fordelen med å velge Tele2, telenor eller netcom er at du får MYE bedre priser på mobil hvis du ønsker å binde deg ! Chess mobile selges ikke i noen butikker å må derfor handles over nette, noe som ikke gjør det så lett med service osv..

Lykke til med valget ( Bare å spørre hvis du føler det er noe du vil ha mer info på. Eller kanskje du tenkte litt mer på ett annet type abo.)

Greie forslag til abonnement som kan tenkes. Jeg vil uansett gå for en av de fire store operatørene i norge: Telenor, Netcom, Tele 2 eller Chess. Ønsker ikke å benytte meg av billig operatørene som One Call og MTU (i alle fall ikke i denne omgang, på grunn av dårlig stabilitet).

Jeg ser at Talkmore ble kåret til Norges beste kontantkort. Men liker ikke at det må være 18 års aldersgrense for å ha det. Også selger de ikke engang ladekort i butikkene heller.

Følgende forslag til abonnementer:

Telenor Djuice Nonstop med eventuelt Studentfordel.

Netcom Smart Talk + Venner + SMS Mania. Da Smart Talk tilbyr lave minuttpriser.

Tele2 Snakkis/Champion.

Chess King.

Talkmore.

Hvilket abonnement skal jeg velge av disse 5 som jeg kan tjene på i forhold til det jeg har nå? (18 års aldersgrensen blir sisteprioriteten av valg av nytt abonnement. Første prioriteten er å få et billigere abonnement for mitt bruk, da jeg har Chess Kontant pr dags dato.)

Takker for all den hjelpen dere kan gi meg. :)

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar

Greie forslag til abonnement som kan tenkes. Jeg vil uansett gå for en av de fire store operatørene i norge: Telenor, Netcom, Tele 2 eller Chess. Ønsker ikke å benytte meg av billig operatørene som One Call og MTU (i alle fall ikke i denne omgang, på grunn av dårlig stabilitet).

Jeg ser at Talkmore ble kåret til Norges beste kontantkort. Men liker ikke at det må være 18 års aldersgrense for å ha det. Også selger de ikke engang ladekort i butikkene heller.

Følgende forslag til abonnementer:

Telenor Djuice Nonstop med eventuelt Studentfordel.

Netcom Smart Talk + Venner + SMS Mania. Da Smart Talk tilbyr lave minuttpriser.

Tele2 Snakkis/Champion.

Chess King.

Talkmore.

Hvilket abonnement skal jeg velge av disse 5 som jeg kan tjene på i forhold til det jeg har nå? (18 års aldersgrensen blir sisteprioriteten av valg av nytt abonnement. Første prioriteten er å få et billigere abonnement for mitt bruk, da jeg har Chess Kontant pr dags dato.)

Takker for all den hjelpen dere kan gi meg. :)

Da du sender så mange sms i mnd vil Nonstop være abo for deg =) Da får du også gode priser på mobil ved binding ! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...