rovers Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg gikk til innkjøp av en Nokia 6300. Men pga sløvhet så bestilte jeg tydeligvis med engelsk meny. I og for seg greit nok det, men problemet kommer når man ikke har mulighet til å bruke bokstavene Æ,Ø,Å. Jeg har vært inne å sett på den flashing-tråden, men klarer ikke å finne noe info om det er mulig å gjøre dette på nokia 6300. Er det noen som vet om det er mulig å gjøre noe slik at man får norsk språk evt få lagt inn de tre bokstavene på en eller annen måte? Vil helst unngå å bruke betaljenester, men er det ingen andre alternativer så må jeg selvsagt vurdere det. Beklager at jeg opprettet ny tråd, men var lite respons å få på den flashing tråden. Håper det er noen som vet noe evt har erfaringer med nokia 6300. Setter pris på alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg lurer også på dette... Jeg brukte NSS uten problemer på min N82, men på moderns 6300 så får jeg bare error når jeg søker etter telefonen. Lenke til kommentar
questra Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Lurer på akkurat det samme. Gjør ikke noe om det koster noen kroner. Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tror det er kun enkelte Symbian telefoner du kan bytte språk på selv. 6300 er ikke en av de ... Vet at UnlockShop.no fikser det: http://unlockshop.no/unlock/Nokia/6300 - tror ikke du får gjort det billigere enn det... Lenke til kommentar
questra Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Lurer på det samme. Snakket med en Nokia-servicebutikk i Oslo idag og de tar 500 kr for jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå