Robocoop Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Byttet fra Tele 2 til Talkmore for å få meg kontantkort. Nå har det seg sånn at jeg byttet til Tele2 for å slippe Telenor engang i tiden, men hva ser jeg etter at skiftet er gjort? Jo, hvem den nye eieren av Talkmore er. Ingen ringere enn Telenor..... Fy sasken, for noe lureri. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Lureri? Ingen som har lurt deg, bytt til en annen operatør da hvis du så gjerne vil holde deg unna Telenor. Skjønner ikke hva du egentlig vil frem til med innlegget ditt. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Byttet fra Tele 2 til Talkmore for å få meg kontantkort. Nå har det seg sånn at jeg byttet til Tele2 for å slippe Telenor engang i tiden, men hva ser jeg etter at skiftet er gjort? Jo, hvem den nye eieren av Talkmore er. Ingen ringere enn Telenor..... Fy sasken, for noe lureri. Sånn er det med netcom og chess også. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tele2 har jo dekning fra eget nett og netcoms nett nå Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Nå mener ikke jeg låning av nett. Jeg mener eierskap til selskapet. Lenke til kommentar
hallis86 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 TeliaSonera som eier Netcom har kjøpt opp Chess for noen år siden. Er vel det han mener.. http://www.amobil.no/artikler/forstaar_ikke_chess-kjop/17455 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 TeliaSonera som eier Netcom har kjøpt opp Chess for noen år siden. Er vel det han mener.. http://www.amobil.no/artikler/forstaar_ikke_chess-kjop/17455 Det han mener er vel at Telenor kjøpte Talkmore www.amobil.no/artikler/Telenor får kjøpe Talkmore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå