fUsiOn Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg har nå mikset og trikset med mitt GF2Ultra... Siden jeg ikke skal ha nytt skjermkort med det første, så tenkte jeg at jeg kunne forbedere korte jeg allerede har. Jeg har ikke voltmoddet enda, men kanskje det vil komme.. hvem vet. http://home.no/fusion17/gfx.jpg http://home.no/fusion17/gfx2.jpg Ved hjelp av ny kjøling endte jeg opp på 250@310/460@510. Legg merke til klistremerket på vifta, ALPHA står det. Kommentarer? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Ingen? for en flopp... :oops: Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Tøft!! Du burde fått klokket mer Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Fine heatsinks på rambrikkene. Kikka litt mer på den siden der.. høyresiden på kabinettet (sett forfra..) ditt var skikkelig bra laget! Enkelt og pent! Blir spennende å se når du får tatt bilde med begge neonwireene på. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Synes det var en bra overklokking jeg! 8) Synn at du ikke gjorde det med en 9700 Pro i stedet. Da ville det blitt fete resultater. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Tøft!! Du burde fått klokket mer Syns du burde få klokket mer jeg... Alle kort har sin grense, tror ikke det er et varmeproblem jeg har akkurat. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Fine heatsinks på rambrikkene. Kikka litt mer på den siden der.. høyresiden på kabinettet (sett forfra..) ditt var skikkelig bra laget! Enkelt og pent! Blir spennende å se når du får tatt bilde med begge neonwireene på. Har begge neonwire'ene på nå, og har hatt det en god stund. Pappa fikk digitalkamera for noen dager siden, må få somlet meg til å få tatt de bildene. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 "]Synes det var en bra overklokking jeg! 8) Synn at du ikke gjorde det med en 9700 Pro i stedet. Da ville det blitt fete resultater. Hehe.. ja.... *drømme* Hadde jeg bare hatt råd. Men det skal nok skje en gang, har jo masse lim til overs.. Bare synd jeg må kjøpe nye ribber. De kommer vel til å sitte der for livet. Btw. kortet veier ca. 600 gram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå