HKS Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Plextor har en Blu-ray-brenner for PC, som også leser HD-DVD: Synes det er unødvendig mye for å spille av en standard som er død nå... Lyden blir da sendt ut som analog surround? Ikke nødvendigvis. Jeg bruker selv et lydkort som koder det om til Dolby Live og sender det til ett 5.1 system med optisk SPDIF. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Finnes det blu-ray-brennere i slimline-format enda? Og er det i så fall noen slot-in-utgaver ute og går? Hadde vært flott for casebuilding Lenke til kommentar
Psh Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Finnes det blu-ray-brennere i slimline-format enda? Og er det i så fall noen slot-in-utgaver ute og går? Hadde vært flott for casebuilding Hva med denne...Panasonic UJ-225 Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Plextor PX-B920SA og LG GGW-H20L er samme brenner... Takk for opplysningen. Da er jo valget enkelt. Synes det er unødvendig mye for å spille av en standard som er død nå... Joda, men det er vel heller ikke avspilling av HD DVD man betaler så mye for isåfall. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Designet var noe av det beste på pc deler jeg har sett Kan jeg kjøpe den og bruke den som dvd brenner? Nei, dette er kun en leser. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Plextor PX-B920SA og LG GGW-H20L er samme brenner... Takk for opplysningen. Da er jo valget enkelt. Jepp, bare branding og firmware som skiller de... Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 fanken da, kun pioneer som har det jeg kikker etter fortsatt da... Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Venter på blu-ray brenner. http://www.dinside.no/php/art.php?id=517984 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Den har for mange ulemper til at jeg ser noen vits i å bytte ut DVD-brenneren: - Leser tregt (minner om DVD-spillere til PC fra rundt 1999) - Dyr (i forhold til DVD-brennere/lesere), særlig tatt i betraktning dollarkursen - Kan ikke brenne (minner om DVD-spillere til PC fra rundt 1999) - Er Blueray - Produsert av Sony Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hadde bare Sony (eller hvem som helst andre) skrevet programvare for å vise Blu-ray-filmer i *nix, hadde jeg kjøpt en sånn på flekken. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 - Er Blu-ray- Produsert av Sony Ja ja... Buhu... Det heter forresten Blu-ray! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tja, er jo et poeng at når du først skal ha en slik enhet i en pc så bør du kunne brenne plater også med den. Men, det er dessverre alt for dyrt å brenne Blu-ray for tiden, ca 121 kroner for ei 25Gb plate, dvs 4,84 Kr pr Gb, du får for eksempel en Hd med en kapasitet til 500Gb for ca 700kr nå som tilsvarer omtrent 1,4Kr pr Gb. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 fanken da, kun pioneer som har det jeg kikker etter fortsatt da... Hva er du ute etter? Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hadde bare Sony (eller hvem som helst andre) skrevet programvare for å vise Blu-ray-filmer i *nix, hadde jeg kjøpt en sånn på flekken. Tror du og jeg må vente forgjeves på at Sony gjør det. Hvis noen andre gjør det, blir det vel gjennom hacking og ulovlige dekoderprogrammer isåfall. Jeg ønsker meg en Linux-versjon av AnyDVD, da hadde problemet vært løst for min del. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 fanken da, kun pioneer som har det jeg kikker etter fortsatt da... Hva er du ute etter? Blu-ray spiller som kan brenne dvd Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 LG GGC-H20L kan brenne DVD, men den er hakket dyrere enn pioneeren. Den leser HD-DVD i tillegg for hva nå det skulle være verdt Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 En aldri så liten *bump* Noen som kan anbefale meg en Blu-Ray brenner? Helst S-ATA Tenkte å bruke litt av feriepengene på en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå