Joachim_F Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tiscali Games har ferske detaljer om Mafia II. Les mer Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Sykt fett Gleder meg som en unge, dumt at det er langt tid til det kommer og at pc versjonen kommer senere men men Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Gode nyheter dette her! Gleder meg!! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Bedre skademodellen en i burnout paradise :/ nå skryter de! heh... gleder meg sykt til dette >< Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Gleder meg, alt for lenge til dette kommer Men igjen gir vel det større sjangse for at spillet blir bra Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Fantastisk! Gleder meg utrolig mye. Mafia 1 var herlig! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Gleder meg. Men det skuffer at de ikke prioriterer PC versjonen. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Føler at jeg blir småhyper av å lese dette :o Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hurra, jeg gleder meg. Husker det bilracet i Mafia. Rett og slett konge. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Helt utrolig att konsollversjonene kommer før pcversjonen. Dette var først kun til pc alene. Jeg tror grunnlage for att det kommer til konsoll er for å selger mer av spillet. Supert for meg dette Endret 8. april 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Om PC-versjonen kommer noen uker senere gjør da ingenting. Vi blir sikkert ikke å se Mafia 2 i butikken før om minst 1 år, så orker ikke bry meg så mye med det. Lenke til kommentar
jekk007 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Å så jeg gleder meg! Pokker at det ikkje kommer før... mene jo lengere tid... jo bedre, ikke sant? Jeg var inne på hjemme siden mafia2game.com og musikken og stemmningen på siden får meg til å rene tårer... Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 hey hey! Dette kan se ut til å bli en like brilliant tittel som 1'ern Håper bare de legger til et par rpg ting som å kjøpe hus/bil så du slipper å bøffe en bil hvert 10'ende minutt... litt mer countryside med missions hadde også vært en höydare Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Denne nyheten ødela en god mandag for meg. Mafia er for meg det beste spillet som er kommet så langt på denne siden av 2000 tallet, så det å høre at de nedprioriterer PC versjon er en STOOR skuffelse. Prøvde Mafia 1 på Xbox og det var tragisk. Ikke noe galt med Xbox, men Mafia er og blir et PC spill i mine øyne Endret 7. april 2008 av sphaa Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Mafia II! Flotte greier. Elsket historien i det første! Gleder meg, men håper du faktisk har et hjem fra begynnelsen av i dette spillet, og ikke bare i en spesiell modus. Og penger i Story Mode, med ting du kan kjøpe. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Som mange andre syns eg det er skuffande at PC-utgåva blir nedpriortert. Eg håper i alle fall dei tek seg tid til å lage ei skikkeleg utgåve til PC, og at den ikkje blir alt for prega av konsollutgåvene. Men det er no kjekt å få litt nyhende igjen om dette spelet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ahh gleder meg. Mafia er et av de beste spill jeg noen gang har spillt. Synes det er greit at de fokuserer på konsoll, sålenge det ikke går utover pc versjonen kvalitetsmessig. Hvis det blir det kongespillet det ser ut til å bli, og med tanke på at Mafia var fantastisk, så burde alle få kose seg med det! Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ah, dette må jo bare bli en hit. Mafia er noe av det beste jeg har spilt, utrolig bra. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jaja, det var det spillet. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Akk, så enig. Enern var (bortsett fra det frustrerende billøpet) en ren nytelse. En av grunnene til dette var at jeg satte meg så inn i historien og karakterene. Jeg greier rett og slett ikke å sette meg nok inn i spill som foregår på konsoll. PC-versjonen av dette lukter svæære informasjonsbokser, sikte over halve skjermen og unøyaktig skyting lang vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg