Petteram Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Etter en forespørsel i min Aprilfest legger jeg ut noen bilder fra Freestyle30 jubileumsrenn på Geilo som ble arrangert i helgen. Alle bildene bortsett fra det siste med Kari Traa ble tatt med 50mm1.8D på blender 2.8 slik utfordringen min var. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Annen Geiling, eller bare på hjemreise? Og når var det Freestyle konkurranse der? Jeg som bor på Geilo har jo ikke hørt noe om dette. De fleste bildene ble snøen veldig lys, nesten i overstadighet til alt for lyst og ble dermed slitsomt å se på. Du har klart å fange utrykkene i fjeset til de fleste, og bildene er skarpe og fine. De helt greie pressebilder og jeg kunne fint ha sett dem for meg i en avis, men de gir meg ikke så alt for mye utenom det. Vet ikke helt om du var ute etter et reportasje bilde eller et kunstbilde/vakkert. Var du ute etter det første har du klart deg nogen lunde bra. Var du ute etter det siste har du bommet! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Annen Geiling, eller bare på hjemreise? Og når var det Freestyle konkurranse der? Jeg som bor på Geilo har jo ikke hørt noe om dette. De fleste bildene ble snøen veldig lys, nesten i overstadighet til alt for lyst og ble dermed slitsomt å se på. Du har klart å fange utrykkene i fjeset til de fleste, og bildene er skarpe og fine. De helt greie pressebilder og jeg kunne fint ha sett dem for meg i en avis, men de gir meg ikke så alt for mye utenom det. Vet ikke helt om du var ute etter et reportasje bilde eller et kunstbilde/vakkert. Var du ute etter det første har du klart deg nogen lunde bra. Var du ute etter det siste har du bommet! Hva som skjedde på Geilo i helgen kan du lese mer om Her Vi var et Bergensfirma som feiret 20 års jubileum tilfeldigvis samme helgen. Jeg har overhodet ingen tilknytning til noe skimiljø, men hadde fotoapparatet med for å gjennomføre Aprilfesten 2008. Min utfordring som sagt er å bruke kun 50mm på blender 2.8 hele april. Noe kunstbilde skulle det ikke være:-) Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 En stund siden jeg var aktiv i bakkene nå, men... SERIØST ! er de klærna de har på seg en dårlig spøk ? Følte jeg var tilbake på tidlig 90 tallet jo. ROFL... Lilla/Rosa heletrikåer... Eller var det noe type "kleskodek" på arrangementet ? Dæven er glad for at jeg slipper å ha på meg noe sånt Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) En stund siden jeg var aktiv i bakkene nå, men... SERIØST ! er de klærna de har på seg en dårlig spøk ? Følte jeg var tilbake på tidlig 90 tallet jo. ROFL... Lilla/Rosa heletrikåer... Eller var det noe type "kleskodek" på arrangementet ? Dæven er glad for at jeg slipper å ha på meg noe sånt He he, det var visst meningen at det skulle være tidsriktig. Her var der deltagere som var aktiv i 70, 80 og 90 årene. Det var faktisk en del spreke 50 åringer....... Endret 7. april 2008 av Petteram Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ok. puh blei litt letta nå Ser vel på første bildet at det var en stund siden drakta til den duden satt perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå