Gå til innhold

nødvendig å installere driverne til MX500?

Anbefalte innlegg

nå har jeg akkurat hentet min nye Logitech MX500, har hatt den i 5 minutter og alt er paradis på jord :D det er den beste musa jeg har holdt i,jeg har enda ikke prøvd den i UT2003 fordi jeg er usikker på om jeg skal installere driverne til den.. :shrug:

folk sier at driverne fra Logitech bare er noe dritt og at det er best å la XP legge inn sine drivere. Stemmer dette?

altså, det høres jo ganske logisk ut å installere driverne man får fra produsenten da, hvis man skal få optimal utnyttelse av musa. foreløpig har jeg latt XP legge inn driverne..

Altså, hva bør jeg gjøre for å få maks utnyttelse av denne musa? XP sine drivere, eller Logitech sine? eventuelt andre drivere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt off topic, men jeg har litt problemer med min mx500 i return to castle wolfenstein. Får ikke scroll-knappen til å fungere. Det fungerte med den musa jeg hadde før, men ikke med denne.. Scroll fungerer i alt annet. :-P

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Et tips; la XP-driverne ligge inne og la være å legge inn logitech sine. Hvis du stiller på null akselerasjon vil du faktisk få negativ-aks. noe som er helt bedritent, i det du skal ta 180 å hs han karen som står bak deg:P Logi-driverne gjør også at evt. noen knapper og scroll-hjul ikke fungerer i spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...