Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sikringsboks til Touran

Anbefalte innlegg

Jeg skal skifte en sikring i sikringsboksen på min 2004 mod Touran. Men jeg har problemer med å åpne boksen der sikringene ligger. Har bladd opp i min tyske instruksjonsbok, og ifølge den skal det være et lokk mellom rattet og pedalene.

Når jeg åpner dette lokket ligner dette mer på et "oppbevaringsrom" med gummimatte i bunn. For meg ser det ut som sikringene er skjult bakom dette oppbevaringsrommmet, men undrer fælt på hvilken fremgangsmåte jeg skal bruke. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Nå har jeg ikke Touran, men kanskje det er som på min Astra? Jeg åpner et lite "hanskerom" (plass til nøkler, sikringer og et par lyspærer) langt nede på dashbordet, til venstre for rattet. Når jeg trykker sidene sammen, får jeg tatt ut døren i dette hanskerommet, og det er noen plastskruer i kanten av "hanskerommet" jeg kan vri 90* med en mynt. Når dette er gjort, er hele holderen for "hanskerommet" løst, og jeg får tilgang til sikringsboksen.

Som sagt, dette er på Astra, Touran kan være annerledes.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Dra av lokket som ser ut som et oppbevaringsrum (sitter bare på plastklyper), legg deg ned å se sikringene som er plassert i underkant. Slik er det på min bil og jeg tror ikke det er store forskjellen på touranene.

Reppern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...