ChroniX Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg skal skifte en sikring i sikringsboksen på min 2004 mod Touran. Men jeg har problemer med å åpne boksen der sikringene ligger. Har bladd opp i min tyske instruksjonsbok, og ifølge den skal det være et lokk mellom rattet og pedalene. Når jeg åpner dette lokket ligner dette mer på et "oppbevaringsrom" med gummimatte i bunn. For meg ser det ut som sikringene er skjult bakom dette oppbevaringsrommmet, men undrer fælt på hvilken fremgangsmåte jeg skal bruke. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Nå har jeg ikke Touran, men kanskje det er som på min Astra? Jeg åpner et lite "hanskerom" (plass til nøkler, sikringer og et par lyspærer) langt nede på dashbordet, til venstre for rattet. Når jeg trykker sidene sammen, får jeg tatt ut døren i dette hanskerommet, og det er noen plastskruer i kanten av "hanskerommet" jeg kan vri 90* med en mynt. Når dette er gjort, er hele holderen for "hanskerommet" løst, og jeg får tilgang til sikringsboksen. Som sagt, dette er på Astra, Touran kan være annerledes. Endret 7. april 2008 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det sitter ikke et lokk helt på venstresiden ved dørhengslene omtrent. Døra må være åpen for at du ser det.. Pleier og sitte der på disse nyere VAG bilene.. Lenke til kommentar
Reppern Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dra av lokket som ser ut som et oppbevaringsrum (sitter bare på plastklyper), legg deg ned å se sikringene som er plassert i underkant. Slik er det på min bil og jeg tror ikke det er store forskjellen på touranene. Reppern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå