Gå til innhold

Treng ny mus!

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Jau...Eg har innsett at det er lite vits i å poste slike gullkorn på eit forum der majoriteten av brukarane er austlendingar med dårleg norskkompetanse.

Såså, klappe kalven på hodet. :love:

Den feilen der er så vanlig at den snart har blitt helt korrekt, og det gjelder også dette forumet. Ingen hever øyenbrynene for slikt lengre. Jeg så den samme greia og tenkte jeg skulle poste den i grammatikktråden, men tenkte så: Drit i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det nå jeg liksom skulle le?

Dersom du er Austlending og i tillegg gjer same gramatiske feilen som han der, vil du kanskje ikkje forstå.

Hint for trangsynte Austlendingar med låg intelligens: "HVEM" og "MUS"

Hvis eg skal væra heilt ærlig med deg, så e eg nok ein ekte vestlending sjølv. grunnen til at eg skriv bokmål til vanleg, er at hvis eg skal skriva fort på nynorsk, så legg eg med ein gong over til dialekta mi.

Eg prøvde i denne posten å skriva nynorsk, men eg er så van med å skriva dialekt, at eg snart ikkje ser forskjell på dei to. Så da e mulegheit for ein liten Leif i denne posten også

Endret av Rellativ
Lenke til kommentar
Vel, du tar så ingen sjanser heller.

Det er jo selvfølgeleg for at før skreiv eg nynorsk, trudde eg. Heil til eg vart "banna" frå eit anna forum, og innsåg at eg skreiv dialekt. no skriv eg bokmål på forum til vanleg, for å ikkje bli banna igjen. det har eg ikkje lyst til, fordi at eg vil vere med i diskusjonen, og ikkje bere lese det andre skriv.

Lenke til kommentar

jeg syntest denne var litt morsom.. er faktisk litt for mange som bruker "hvem" om dyr og ting...

Feil: "Hvem sko skal jeg kjøpe"

Rett: "Hvilken sko skal jeg kjøpe"(eller noe tilsvarende)

mulig dette er en form for dialekt jeg ikke kjenner til, men det er i alle fall ikke riktig skrivemåte...

Mvh. en som ofte skriver feil. (og egentlig ikke bryr seg så mye :p)

Lenke til kommentar
Var det nå jeg liksom skulle le?

Dersom du er Austlending og i tillegg gjer same gramatiske feilen som han der, vil du kanskje ikkje forstå.

Hint for trangsynte Austlendingar med låg intelligens: "HVEM" og "MUS"

Hvis eg skal væra heilt ærlig med deg, så e eg nok ein ekte vestlending sjølv. grunnen til at eg skriv bokmål til vanleg, er at hvis eg skal skriva fort på nynorsk, så legg eg med ein gong over til dialekta mi.

Eg prøvde i denne posten å skriva nynorsk, men eg er så van med å skriva dialekt, at eg snart ikkje ser forskjell på dei to. Så da e mulegheit for ein liten Leif i denne posten også

Halda på målet! :thumbup:

Eg e faktisk frå vestlandet eg og! (Stril)

men eg føretrekk å skriva bokmål då da e bedre og lettare for alle partar..

Mvh. ein stril (go vinskvetten!)

Edit: det var sykt uvant å skrive dialekt/nynorsk på PC :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Genialt. Vinskvetten holder jo til rett over brua. Eg skriver også bokmål, siden da er best for alle partar, men er sjølv stril. Er enig med deg at det er uvanleg å skriva nynorsk. nesten så eg har gløymt korleis det er.

No følar eg at eg hører meir heima her. Alltid kjekt med folk frå samme plassen som meg:D(anntar at du bur i nærleiken av meg sidan du nevnar skvetten.)

Ellers så har eg kun skrevet i OT-delen foreløpig. e ikkje komt så langt at eg har rigga meg til andre plassar. Derfor 0 inlegg:d

Endret av Rellativ
Lenke til kommentar
Genialt. Vinskvetten holder jo til rett over brua. Eg skriver også bokmål, siden da er best for alle partar, men er sjølv stril. Er enig med deg at det er uvanleg å skriva nynorsk. nesten så eg har gløymt korleis det er.

No følar eg at eg hører meir heima her. Alltid kjekt med folk frå samme plassen som meg:D(anntar at du bur i nærleiken av meg sidan du nevnar skvetten.)

Ellers så har eg kun skrevet i OT-delen foreløpig. e ikkje komt så langt at eg har rigga meg til andre plassar. Derfor 0 inlegg:d

rett over brua? snakker vi nord-hordalands brua?

Lenke til kommentar

rett over brua? snakker vi nord-hordalands brua?

Vi snakkar nordhordlandsbrua ja. det er ikkje gale. hvis eg skal tippa, så holder du til på hordvik(da e der dei fleste eg har møtt på nettet heldt til)

Eg personleg bur på Hjelmås. 10 minuttar ifrå Knarvik. Nordover.

Lenke til kommentar
hjelmås, ja..

jeg må tilstå at jeg kommer fra seim.. eg e seimar!

hvilken(fin måte å holde seg litt on topic) skole går/gikk du på?

begynner å bli så lokalt at vi risikerer å være bekjente :p

Detta begynner å bli skummelt nærmt ja. hvis eg skal sjå på Hotmail-adressa di, så tipper eg at du heiter S....., eller T...... Hvis eg har rett, så Veit eg kem du er.

Endret av Rellativ
Lenke til kommentar

Kan Vell sei da sånn at eg har gått på skule med deg. og veit kem faren din er.

OT: dette er et GODT bevis hvor treige moderatorer vi har her. På denne tiden vi har vært Off-topic, burde det vært en mod her og slettet for LENGE siden.. spesiellt på denne tiden av døgnet. Dette er jo fritt i forhold til hva jeg er vant med. der blir du jo halshugget, og drept på under 2 minutter.

Endret av Rellativ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...