Douglas Quaid Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Emnetittelen i ein tråd var: Ny mus men hvem? Veit han ikkje best sjølv kven han vil ha? Endret 7. april 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Var det nå jeg liksom skulle le? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Var det nå jeg liksom skulle le? Dersom du er Austlending og i tillegg gjer same gramatiske feilen som han der, vil du kanskje ikkje forstå. Hint for trangsynte Austlendingar med låg intelligens: "HVEM" og "MUS" Endret 7. april 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 det var vel strengt talt ikke noe morsomt, bare en vanelig skrivefeil man ser overalt... Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Var det nå jeg liksom skulle le? Ja men bare "liksom" da 1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Jau...Eg har innsett at det er lite vits i å poste slike gullkorn på eit forum der majoriteten av brukarane er austlendingar med dårleg norskkompetanse. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Jeg lo. Det er så mange som ikke vet forskjellen på "hvem" og "hvilken" Det samme med "hvordan" og "hvilken": Hvordan pc skal jeg kjøpe? Endret 7. april 2008 av Ashol Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Må si at den formuleringen var litt tabbe, ja. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Normalt fører ikkje denne feilskrivinga til noko oppstandelse, men i dette tilfellet var det særs uheldig ja. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Haha. Folk som ikke forstår at dette er morsomt burde fratas stemmeretten og tvinges til å gå grunnskolen om igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Usjda. Misbruk av ordet hvem. Var en blanding av kvalme og litt latter som kom her. xD Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Eit unødig innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Usjda. Misbruk av ordet hvem. Var en blanding av kvalme og litt latter som kom her. xD "Word." Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Haha. Folk som ikke forstår at dette er morsomt burde fratas stemmeretten og tvinges til å gå grunnskolen om igjen. Om du lager ett parti med det som eneste kampsak, skal du ihvertfall få min stemme. Var et bra gullkorn dette. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 det var vel strengt talt ikke noe morsomt, bare en vanelig skrivefeil man ser overalt... Enig, jeg ville ikke rynket på nesen om det så stod: "Trenger ny mus, hjelp meg velge mellom a) b) og c) " Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 En annen en: Hvilken Cameltoe mus skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 det var vel strengt talt ikke noe morsomt, bare en vanelig skrivefeil man ser overalt... Enig, jeg ville ikke rynket på nesen om det så stod: "Trenger ny mus, hjelp meg velge mellom a) b) og c) " Ville valgt mus B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg