TMmS Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei, jeg skal endelig kjøpe ny mobil og det står mellom HTC s710 og HTC s730. etter den infoen jeg har lest om de 2 telefonene syntes jeg selvo g merke at de er veldig like... men s730 var mye billigere. noen som har peiling eller erfaring med disse som kan si meg hva jeg burde gå for? og er det store forskjeller mellom disse to som jeg i det hele tatt vil merke? takk for svar og tips Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 S730 er jo en ny modell av S710.. den har raskere cpu og mer minne.. så jeg ville naturligvis ha gått for S730.. bruk for eksempel sammenligningsfunksjonen her på amobil.no Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 S730 har jo både UMTS og HSDPA, så dette er en no-brainer. Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) det er det.. har hatt S730.. en god telefon og jeg synes den ser penere ut enn S710 og.. Endret 7. april 2008 av royrov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå