Bushmills Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Spørsmål: Hvordan kobler jeg sammen dekoder og opptaker - Slik at jeg kan ta opp filmer på feks Viasat4 og TV3 o.l. 1x Tv (såklart). 1x Canal Digital dekoder CDC-5050. 1x Pioneer DVR-540H opptaker. + en haug med Scart kabler og andre drittkabler som jeg ikke vet hvor jeg skal plugge. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Scartkabel fra dekoderen til inngangsscarten på opptakeren. Da bør du kunne finne dekoderen på ext 1 eller av1 på opptakeren. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Fantastisk. Nå fungerer det. Må i alle fall ta opp fra -av2- og ikke noen andre kanaler, ellers blir det svart :!: Endret 7. april 2008 av Bushmills Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ser den er litt gammen denne tråden. Hvis man skal gjøre det som står her, da må dekoderen stå på den rette kanalen?? Man kan ikke ta opp på en og se på en annen? Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ser den er litt gammen denne tråden. Hvis man skal gjøre det som står her, da må dekoderen stå på den rette kanalen?? Man kan ikke ta opp på en og se på en annen? TV: Hitachi Ld6600 Dvdspiller/opptaker: Sony rdr-hx950 Canal digital dekoder: Hd pvr 102-Cd Hvordan gjør jeg dette så brukervennlig som mulig? Tv sin hd inngang er på av-5 kanalen og tv slår seg ikke på automatisk på denne, det er en hel operasjon å komme seg inn på rett kanal på dekoderen. + at jeg liker opptaksmulighetene på sony'en bedre en CD, men pga koblinga har jeg fått dårlige forhold på tvsignalene.. Noen som har en kjempegod ide? Har aldri tatt i en dekoder før og er igrunn helt grønn når det gjelder kobling til fra. Var ette aldri så lite kaos å ha kontroll på alle kontrollene og passe på å stille alt rett før man eeenedlig kunne se tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå