m0g1e Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Har lett lenge etter dette, men det nærmeste jeg kommer er multifunksjonsskrivere med blekk i. Finnes det alternativer til disse multifunksjonsskriverne? Ønsker gjerne noe med toner i (kun svart/hvitt) Ønsker å slippe investering av en feit kopimaskin. Endret 7. april 2008 av mogie Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det finnes noen multifunksjons-skrivere med laser. F.eks. denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=75407 Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Pokker og... den var jo faktisk perfekt til det formålet vi trenger i huset. Og til den prisen - akkurat det vi betalte for HP Printeren sist uke.. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Det nærmeste jeg finner er denne: Samsung SCX-4500W til en 2129kr som billigste alternativ.. MEN.. nå tenker jeg og på om en ethernet skriver med en server kan fungere like greit, eller med en billig router med klient funksjon. Ville ikke noe slikt fungere også? Se Samsung SCX-4200 som vil fungere utmerket, med en Router konfigurert som klient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå