int20h Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ifølge Bill Gates er Microsoft i rute med Windows 7, også kjent under kodenavnet "Vienna". Les mer Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Mr Gates: "That'll be sometime in the next year or so that we'll have a new version." "We're likely closer to two years away from a release, not one," wrote Ken Fisher from Ars Technica. Nå, media kjører på, snart får vi vel Windows 7 som Vista service pack 2 om 4-5 mndr også http://arstechnica.com/news.ars/post/20080...year-quote.html Endret 7. april 2008 av anotherzen Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Får håpe denne blir litt mer stabil enn Vista. Og ikke minst får ma håpe på bedre ytelse "over-alt." Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Blir spennende å se hvor rask og stabil den kommer til å bli ja. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Kjem aldri til å skjønne meg på Microsoft. Vista frister aldeles ikkje å skifte over til fra XP. Windows 7 blir vel ikkje noke bedre kjenner vi Microsoft rett. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hurra!! Nye og spennende måter å krangle med OS'et på. Dette kan jo bare bli bra! NÅR M$-W7 blir en fadese, er det spennende å se hvem som står klar for å ta over. Det er bare å glede seg! VB NB! Minimumsspekk for M$-W7: 4GB RAM, 4-core (men benytter selvsagt bare én), 35 GB ledig HDD-plass. Men den har TO analoge klokker med glass-effekt! Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Håper dette stemmer, for da gidder jeg aldri "oppgradere" til vista på hovedmaskinen, men venter heller til 7'ern.. (men tviler på at det skjer fullt så fort.. 2 år er mer sansynlig) Har vista på bærbar, og det fungerer ikke akkurat bra. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er dette et tegn på at Vista er Millenium 2? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Får håpe denne blir litt mer stabil enn Vista. Det skal vel godt gjøres, jeg har 4 maskiner hjemme som har kjørt Vista over et år, og ingen av dem har kræsjet hittil... Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Windows ME var da et operativsystem som ikke egentlig hadde noen klare forbedringer til Win 98 SE. Windows Vista er da på de aller fleste områder rimelig overlegen Windows XP---Både når det gjelder sikkerhet,stabilitet og mulighet for å feilsøke systemet. Så jeg ser ikke helt hvorfor man skal sammenligne Vista med Windows ME? Det er vel heller late brukere som ikke gidder å sette seg inn i hvordan du kan bruke Windows Vista effektivt som tviholder på Windows XP tenker jeg. Endret 7. april 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Argh, da har jeg kjøpt katta i sekken. Kjøpte Vista i god tro om at 7 ikke kom før i 2010 - 2012 en gang. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Etter at Nvidia fikk orden på driverne sine har jeg heller ikke hatt noen problemer med Vista. Mer stabilt enn XP, men du bør nok ha 4 gb hvis du skal spille. Korriger meg hvis jeg tar feil, men var det ikke slik at Vienna skal bli mindre bloatware og være en slankere og kjappere versjon enn Vista, eller er det noe jeg har drømt? Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 "Lanseringen antas å finne sted rundt sensommeren/høsten 2009." Kommer ikke ut før våren 2010 da med andre ord.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Som en Vista 64bit bruker; "Jeg frykter intet". Foruten problemer med nVidia skjermkort har Vista vært problemfritt for meg, men kan selvsagt bli bedre. Håper de tar seg god tid i utviklingen av Vienna, slik at det er mest mulig ferdig når det kommer ut. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Enig der. Den eneste grunnen til at jeg bruker Vista nå er at 64-bit-støtten er heller dårlig i XP. Savner bare den funksjonen som gjør at man kan taste inn hva man vil ha i start med XP. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 NB! Minimumsspekk for M$-W7: 4GB RAM, 4-core (men benytter selvsagt bare én), 35 GB ledig HDD-plass. Men den har TO analoge klokker med glass-effekt! :!: Virker som MS er mest opptatt av å spy ut windows etter windows istedenfor å gjøre ordentlig grundig arbeid med de eksisterende windowsversjonene. Windows XP blir jo snart å regne som ferdig med alle hotfixene som har kommet gjennom årenes gang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Dere er virkelig kjappe med oppdateringene , HW.no! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Windows ME var da et operativsystem som ikke egentlig hadde noen klare forbedringer til Win 98 SE.Windows Vista er da på de aller fleste områder rimelig overlegen Windows XP---Både når det gjelder sikkerhet,stabilitet og mulighet for å feilsøke systemet. Så jeg ser ikke helt hvorfor man skal sammenligne Vista med Windows ME? Det er vel heller late brukere som ikke gidder å sette seg inn i hvordan du kan bruke Windows Vista effektivt som tviholder på Windows XP tenker jeg. Tja, personlig synes jeg forskjellene er rimlig minimale, spesielt om man tar i betraktning tidshorisonten, og hva som ble "lovt". Stabiliteten er ikke nevneverdig bedre (snarere motsatt), sikkerheten er dog bedre, men i praksis gjør det ingen forskjell om man kunne sine saker med XP. Ellers synes jeg unnskyldingen med "få ressurser" er noe tynn, de har jo brukt svært mye ressurser på Vista, men resulatet er allikevel ieke særlig imponerende. Men naiv som jeg er har jeg fortsatt tro på Win7, fokuset virker ihvertfall til å være riktig (men så så jo også vista lovende ut før launch) AtW Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Var det jeg visste! Nar kommer W7 capable klistremerkene? xD Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 "Lanseringen antas å finne sted rundt sensommeren/høsten 2009." Les: ingen vet noe som helst om når windows 7 kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå