Badering Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hallo. På skolens nettverk må jeg ty til webbaserte msn-klienter som eBuddy for å være på MSN. Ordentlige klienter som Adium et cetera får rett og slett ikke koble seg til msn. Det merkelige er at på windows fungerer msn-klientene til folk utmerket. Så jeg stiller meg tvilende til at skolen blokkerer trafikk fra mac-msn. Men hva vet vel jeg, har dere noen kunnskaper om et lignende problem? Skulle så gjerne ha fått brukt Adium på skolen også Lenke til kommentar
bermar Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det kan jo være så enkelt som at nødvendige nettverksporter for enkelte MSN-klienter er blokkert. Nettverk er ikke akkurat der jeg er spesialisert mest på, men det var ihvertfall slik på min tidligere skole. Måtte ty Yourfreedom for å komme gjennom alle blokkeringene. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Du må vel bruke http-access da - funker fint i kopete her, men det er en "dårlig" måte å koble til serveren på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå