HTPC brukeren Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei! Jeg har lisens på Trend Micro pro, men med Vista SP1 er det store kompatibilitets problemer. Jeg har derfor nettopp kjøpt: "PC Tools Internet Security 2008 – All-in-one Protection": http://www.pctools.com/internet-security/ Men finner ingen ekspert vurderinger av kvaliteten på dette produktet. Er spesielt interesert i å vite hvor god brannmuren er. Er det noen som kan hjelpe med svar? Er det et annet alt i en beskyttelse som er bedre? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg ville gått for ESET Smart Security. Hvis antivirus-delen er en indikasjon på hvor god resten av pakke er får du den beste beskyttelsen med minst bruk av system-resurser. Lenke til kommentar
HTPC brukeren Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Jeg ville gått for ESET Smart Security. Hvis antivirus-delen er en indikasjon på hvor god resten av pakke er får du den beste beskyttelsen med minst bruk av system-resurser. Det som er viktigst for meg er å få en best mulig brannmur. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 PC Tools er de som ligger bak Registry Mechanic og SpywareDoctor. Alt i ett produktet du har kjøpt der er nok på linje (om ikke bedre)med det meste andre som er å få kjøpt. Lenke til kommentar
HTPC brukeren Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 PC Tools er de som ligger bak Registry Mechanic og SpywareDoctor.Alt i ett produktet du har kjøpt der er nok på linje (om ikke bedre)med det meste andre som er å få kjøpt. Men er det ikke rart at brannmuren er gratis? Jeg finner ikke noen reviews på PC World.com om PC tools internet Security 2008-All in one protection". Ifølge deres tester er Symantec Norton Internett Security 2008 best http://www.pcworld.com/article/id,140127/article.html Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvorfor er det rart at firewallen isolert sett er gratis. Alle vet jo at spyware installerer seg selv om man har firewall. Det er kombinasjonen firewall + spywaredoctor som jobber sammen som er cluet her . Lenke til kommentar
HTPC brukeren Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Hvorfor er det rart at firewallen isolert sett er gratis.Alle vet jo at spyware installerer seg selv om man har firewall. Det er kombinasjonen firewall + spywaredoctor som jobber sammen som er cluet her . Men er det ikke brannmuren som hindrer andre i å komme inn i datamaskinen min? Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 er det ikke brannmuren som hindrer andre i å komme inn i datamaskinen min? Ikke bare. Den hindrer at utenforstående ikke kan få direkte kontakt med maskinen din, samt at software firewaller også typisk sperrer den utgående trafikken du ikke har godkjent. Men det er veldig mye som kan komme indirekte inn i din maskin, trojanere og annen muffens via. e-post og web. En gratis brannmur behøver definitivt ikke å være dårligere enn en du betaler for!!!! Ta for eksempel linux eller freebsd, de inneholder alt som behøves for å lage en meget god brannmur. Ta m0n0wall, som er en brannmur bygd på freebsd. Den er meget bra, og 100% gratis. Men dette ble litt off-topic... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå