Gå til innhold

Demo: Nitro Stunt Racing (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd dette og har en kommentar?

Er nyskjerrig men pga litt frem og tilbake med linjen vil jeg helst la være å laste ned noe om det ikke er verd det.

Enig. Lurer på hva de mener med "realistisk". Neppe helt hva vi er vant med fra LFS, men dog.. kunne være en artig adspredelse..?

Lenke til kommentar

Har bare spilt den forrige demoen foreløpig, og jeg ville heller kalt det "troverdig", for realistisk er det ikke. Men det er en viss tyngde i bilene som får det til å føles mer seriøst og virkelig. Artig og annerledes spill som er verdt en test.

Lenke til kommentar

Dette spillet var faktisk ikke så værst.

Men det slår ikke akkurat inn når det kun er singleplayer muligheter nå, men om litt så kommer jo "stage 2" med online muligheter, og da blir det nok andre boller.

Det minner litt om trackmania, bare litt mer troverdig på kjørefølelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Etter en kort prøve;

- Multiplayer må til, AI er dum som brød.

- Finner ikke alle akser på G25 (snålt!)

- Artig å styre i lufta (dog noe i overkant urealistisk)

- Fysikken gjør noen litt snåle ting, men grei nok til formålet.

- Du blir revet med alá trackmania (...bare en gang til!).

- Ingen replay !?

Lenke til kommentar

Replay er noe jeg også savner stort.. Har hatt noen litt morsomme stønts :p

Har faktisk klart å ta en salto med skru hvor jeg landet perfekt, og dette er jo noe en lett skulle hatt muliget for å lagre i form av en replay.

Man må nok vente til "stage 2" da en replay funksjon vil komme der.

Lenke til kommentar

Usikker på hva jeg syns, kjørefølelsen var ganske dårlig og bilen oppføre seg lite troverdig, samt at fysikken var elending når det kom til kollisjoner,rulling etc.

MEN, når det er sakt. Det virket som et morsomt spill, og det var sjitartig å hoppe noe så inni granskauens langt, og samtidig kan ha det gøy i lufta. Det som plagde meg var at banen var for liten, burde vært lengre, breier osv.

Men som jeg nevnte, det var morsomt å kjøre pga de vanvittige hoppene, men resten av spillet er litt.. vell =/ I tillegg så regner jeg med at skademodellen kommer etterhvert?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...