Wabby Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hei, Vurderer å bytte ut mitt Orrinco RG1000 Aksesspunkt og mitt ZyAir-100 Pcmcia kort. Så er det et aksesspunkt jeg har kikket noe på . Det er Jaxx sitt aksesspunkt/Ruter og pcmcia kort. http://xenses.com/default.php?cPath=42&osC...c196b189acf19e3 Noen som har vært borte dette? Anbefales det? Eller bør jeg kansje kjøre på de nye produktene til Zyxel, de virker rimelig bra de og da de har en sende effekt på 19dm ( 20 er max uten lisens (eller noe)). PS: selger mitt gamle sykt billig hvis noen er int.... Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Er innteresert... Pris?? Lenke til kommentar
perry Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har Jaxx sitt aksesspunkt/Ruter støtte for ekstern antenne? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Er innteresert... Pris?? Rundt 800,- en plass tenker jeg... Har ikke tenkt så langt på det enda. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Har Jaxx sitt aksesspunkt/Ruter støtte for ekstern antenne? Hvordan er rekkevidden ? Bruker du Jaxx sitt PCMCIA kort og ? Lenke til kommentar
perry Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har Jaxx sitt aksesspunkt/Ruter støtte for ekstern antenne? Hvordan er rekkevidden ? Bruker du Jaxx sitt PCMCIA kort og ? Jeg spurte om det hadde mulighet for ekstern antenne, jeg sa ikke at jeg hadde Jaxx sine produkter. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Har Jaxx sitt aksesspunkt/Ruter støtte for ekstern antenne? Hvordan er rekkevidden ? Bruker du Jaxx sitt PCMCIA kort og ? Jeg spurte om det hadde mulighet for ekstern antenne, jeg sa ikke at jeg hadde Jaxx sine produkter. Ikke helt våken her :-p Den har ikke muligheten for ekstern antenne så sant du ikke er intressert i å modifisere selv... når man Åpner aksesspunktet så er denne patenten veldig rar. Du finner et kretskort med et pcmcia kort på høykant. Dette kortet må da da modifisere :-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå